Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی آتالانتا: امیدوارم امباپه در بازی برابر ما حضور داشته باشد

© AFP 2023 / Pascal PAVANIکلیان امباپه بازیکن پی اس جی
کلیان امباپه بازیکن پی اس جی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جان پیرو گاسپرینی سرمربی موفق آتالانتا ابراز امیدواری کرد که کلیان امباپه به بازی برابر تیم او برسد و مصدومیتش جدی نباشد.

به گزارش اسپوتنیک، کلیان امباپه در جریان دیدار نهایی جام حذفی فرانسه میان تیم‌های پی‌اس‌جی و سنت اتین، که با برتری پاریسی‌ها به پایان رسید، کلیان امباپه مصدوم شد و با عصأ زمین بازی را ترک کرد.

Soccer Football - Ligue 1 - Paris St Germain v Amiens SC - Parc des Princes, Paris, France - December 21, 2019   Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates scoring their third goal   - اسپوتنیک افغانستان
امباپه به رییس جمهور فرانسه: فکر نمی‌کنم که مچ پایم شکسته باشد

با مصدومیت این بازیکن حضور او در لیگ قهرمانان اروپا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود که این تورنمنت مهم را از دست دهد.

سرمربی آتالانتا که تیمش رقیب پی‌اس‌جی در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا است، در مورد مصدومیت امباپه اظهار نظر کرد و برای او آرزوی سلامتی کرد.

گاسپرینی درباره مصدومیت امباپه گفت:" مصدوم شده؟ متأسفم. نمی‌دانستم. امباپه پسر خوبی‌ست، امیدوارم مصدومیتش جدی نباشد. ما دوست نداریم به خاطر بدشانسی دیگران برنده شویم. در واقع اگر با حضور چنین بازیکنانی در تیم رقیب برنده شوید ارزش بردتان بسیار بالا می‌رود."

این در حالی‌ست که امباپه امروز آزمایش‌های بیشتر خواهد داد و مشخص می‌شود که به رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا می‌رسد یا خیر.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала