اظهار پشیمانی ترامپ از نشر توییت‌ هایش

© REUTERS / Leah Millisاظهار پشیمانی ترامپ از نشر توییت هایش
اظهار پشیمانی ترامپ از نشر توییت هایش - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهوری آمریکا با صراحت اعتراف کرد که «اغلب» از ارسال برخی از توئیت هایش متاسف و پشیمان می شود.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از euronews دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه‌ای با دِیو پورتنوی بنیانگذار «بارستول اسپورتز»  گفت که او توئیت کردن را دوست دارد اما اغلب از توئیت‌هایی خود پشیمان می‌شود.

آقای ترامپ گفت:« در گذشته نامه‌ای می‌نوشتید و بر روی میز می گذاشتید و وقتی که روز بعد برمی‌گشتید به خود می‌گفتید 'خوشحالم که آن را نفرستادم'. اما چنین کاری با توئیت ممکن نیست.»

نویسنده پست های ترامپ در توییتر افشا شد - اسپوتنیک افغانستان
نویسنده پست های ترامپ در توییتر افشا شد

رئیس جمهوری آمریکا در ادامه مصاحبه خود افزود: «در توئیتر لحظه‌ای عمل و احساس خوبی می‌کنید. بعدش تلفن‌هایی است که به شما می‌شود و می‌پرسند 'حقیقتا شما بودید که آن حرف را زدید؟' و شما می‌پرسید 'مگر چه ایرادی داشت؟' و بدنبال آن خیلی چیزها دستگیرتان می‌شود.»

آقای ترامپ همچنین گفت که بازتوئیت‌های او برایش بیشتر دردسرساز می‌شوند تا توئیت‌های خود او.

بیش از 84 میلیون نفر حساب توئیتری دونالد ترامپ را دنبال می‌کنند. آقای ترامپ که هیچ رئیس جمهوری دیگری به اندازه او از توئیتر استفاده نکرده است و گاهی اوقات توئیت‌هایش جنجال‌برانگیز می‌شوند می‌گوید با توئیت‌هایش اخبار جعلی را خنثی می‌کند. منظور آقای ترامپ از اخبار جعلی، مطالبی است که رسانه‌های منتقد او منتشر می‌کنند.

طی ماه‌های اخیر چند بار پیش آمده که توئیتر به دلیل آنکه پیام‌های رئیس‌جمهور آمریکا حاوی مضامین خشونت‌بار بوده یا از قانون کپی رایت پیروی نکرده، آنها را از دید عموم پنهان کرده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала