Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گواردیولا: "این جایزه (پی‌اف‌اِی) همیشه برای لیورپول است"

© AP Photo / Rui Vieira"Liverpul"un məşqçisi Yurqen Klopp "Arsenal" üzərindəki 5:1 hesablı qələbə münasibətilə Dejan Lovreni təbrik edir
Liverpulun məşqçisi Yurqen Klopp Arsenal üzərindəki 5:1 hesablı qələbə münasibətilə Dejan Lovreni təbrik edir - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی ادعا می‌کند كه بازیکنان تیم او امسال هیچ جایزه انفرادی را برنده نمی‌شوند.

به گزارش اسپوتنیک، پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی در تازه‌ترین صحبت‌هایش گفته است که بازیکنان تیم او امسال هیچ جایزه‌ای برای برنده شدن در جوایز انفرادی ندارند. همانطور كه ​​جُردن هندرسون به عنوان FWA فوتبالیست سال نامگذاری شده تا ستاره‌های لیورپول را كه در دو سال گذشته برنده جایزه PFA شده‌اند، دنبال كند.

پپ گواردیولا در فوتبالِ کسب جوایز ناکام ماند و اظهار داشت که این جوایزه همه‌اش مال لیورپول خواهد بود.

در حالی‌که هفته آینده قرار است بازیکن PFA سال اعلام شود پپ در مورد جوایز PFA صحبت کرد.

به نظر می‌رسد که سرمربی منچسترسیتی پس از کسب جوایز در هر دو فصل قبل توسط یک بازیکن لیورپول کماکان کینه‌ای به دل گرفته علی‌رغم این‌که تیم سیتی خود عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کرده است.

گواردیولا این هفته نیز برنده جایزه PFA را یش بینی کرد و گفت: "این یک بازیکن لیورپول خواهد بود. هنگامی که ما لیگ‌های برتر را بردیم یک بازیکن لیورپول جایزه را به دست آورد. وقتی آنها لیگ برتر را بدست می‌آورند ، من کاملاً مطمئن هستم که آنها می‌توانند جایزه بازیکن فصل را بدست آورند بنابراین این جایزه همیشه برای لیورپول است."

دو فصل پیش در حالی که سیتی رکوردهای جدیدی را به ثبت رساند و در صدر مسابقات فوتبال برتر به بالای 100 امتیاز رسید کوین دی بروین جایزه بزرگ را به محمد صلاح ستاره پرقدرت لیورپول که از فصل اول حیرت انگیز با سرخ‌ها لذت می‌برد از دست داد.

فصل گذشته و در حالی که سیتی و لیورپول در آخرین روز از رقابت‌ها به مصاف هم رفتند و مردان گواردیولا با یک امتیاز به پیروزی رسیدند، لیورپول دوباره عناوین فردی را در اختیار گرفت.

د بروین بار دیگر در حالی‌که رحیم استرلینگ به عنوان بازیکن محبوب سال به نظر می‌رسید مورد علاقه جدی قرار گرفت هرچند که هیچکدام نتوانست از ویرجیل فن دایک مدافع لیورپول پیشی بگیرد که با تیمش شکوه تاجگذاری لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند.

در این فصل جُردن هندرسون کاپیتان لیورپول همچنان یک بازیکن محبوب برای به دست آوردن جایزه اصلی است در حالی که یک بار دیگر سادیو مانه و فن دایک از نزدیک با هم برخورد می‌کنند. اما هندرسون رسماً به عنوان بازیکن جایزه فوتبالیست این فصل معرفی شد.

اگرچه لیورپول به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست یافت و به طلسم 30 ساله‌اش پایان داد اما د برواین یک بازیکن مستمر و همیشه خوب ظاهر شده است.

بازیکن بلجیمی در این فصل 19 پاس گل به ثبت رسانده و پس از او ترنت الکساندر-آرنولد (13)، اندی رابرتسون (11) و صلاح (10) از لیورپول حضور دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала