Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کمک 60هزار یورویی هواداران «آتالانتا» به بیماران کرونایی

© AFP 2023 / Miguel MedinaФанаты итальянской футбольной команды Atalanta
Фанаты итальянской футбольной команды Atalanta  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هواداران تیفوسی باشگاه فوتبال آتالانتا 60 هزار یورو به یک شفاخانه محلی کمک کردند.

به گزارش اسپوتنیک، آتالانتا دیدار رفت خود برابر والنسیا را مقابل چشمان هواداران خود در ورزشگاه سن سیرو برگزار کرد اما به دلیل شیوع کرونا دیدار برگشت پشت درهای بسته برگزار شد.

Полузащитник Ромы Генрих Мхитарян и Нападающий Аталанты Папу Гомес в борьбе за мяч во время футбольного матча итальянской Серии А (15 февраля 2020). Бергамо - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
آتالانتا 1 – بولونیا 0؛ بازگشت شاگردان گاسپرینی به رده دوم

به همین دلیل باشگاه آتالانتا پول تکت و سفر تمام هوادارانی که برای حمایت از تیم مقابل والنسیا می‌‌خواستند به این شهر سفر کنند را به آن‌ها برگرداند اما 1200 نفر از آن تعداد تصمیم گرفتند پولشان را به بیمارستان محلی پاپا جیووانی بیست و سوم در برگامو بپردازند.

این مبلغ روز گذشته در پی ملاقات هواداران متعصب آتالانتا با مسئولین شفاخانه، به آن‌ها اهدا شد. هوادران آتالانتا یک تی‌شرت هم طراحی کرده‌اند که عواید فروش آن صرف خرید یک آمبولانس برای بیمارستان شود. برگامو یکی از شهر‌هایی بود که به شدت با بیماری کرونا درگیر شده بود و عکس‌های ناراحت‌ کننده‌ای از درگیری با این بیماری در فضای مجازی منتشر شد.

ماریا بئاتریس، ریيس این شفاخانه در این باره گفت:«لحظه دیدار با هواداران بسیار لحظه دوست داشتنی بود. درباره تراژدی اخیر صحبت کردیم که با کار گروهی توانستیم از آن عبور کنیم. ما در بیمارستان با هواداران هم تعامل خوبی داشتیم و پس از آن‌چه که پشت سر گذاشتیم حالا قوی‌تر شده‌ایم.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала