Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای مارکا؛ شایعات استعفای ناگهانی «زین‌الدین زیدان» صحت ندارد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر فلورنتینو پرز و زیدان
فلورنتینو پرز و زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس گزارش نشریه اسپانیایی «مارکا»، شایعات استعفای سرمربی رئال مادرید صحت ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، پیش از دیدار اخیر رئال مادرید – لگانس، از زین‌الدین زیدان در پیوند به آینده‌اش پرسش‌های مطرح شد. زیدان اما در این باره پاسخ مشخص ارائه نکرد که اظهار داشت که در عرصه مربیگری از فردا خبر نیست و احتمالا با چند شکست و با وجود داشتن قرارداد، برکنار شود.

Real Madrid's French coach Zinedine Zidane attends a press conference at Wembley Stadium, in north London, on October 31, 2017 - اسپوتنیک افغانستان
زیدان: بعد از لالیگا به تعطیلات نمی‌رویم

پاسخی که باعث شد گمانه زنی ها در مورد آینده زیدان آغاز شود و برخی از احتمال جدایی او پس از اتمام کار رئال در لیگ قهرمانان سخن بگویند. نشریه اسپانیایی «مارکا» اما در همین رابطه امروز ادعا کرد که زیدان در پایان لالیگا که با قهرمانی رئال نیز همراه بود، جلسه ای با فلورنتینو پرز داشته و دو طرف برای ادامه همکاری به توافق نهایی رسده اند.

رییس رئال مادرید پس از قطعی شدن قهرمانی رئال به خبرنگاران گفته بود که زیدان هدیه ای الهی برای رئال است و از منتقدانش خواست سکوت کنند چرا که زیزو هر 19 بازی یک جام برای رئال به ارمغان آورده است. از قرارداد زیدان دو سال دیگر باقی است ولی او در دوران فوتبالش وقتی اقدام به خداحافظی کرد که هنوز یک فصل دیگر با رئال قرارداد داشت. بهار 2018 نیز او چند روز پس از قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ به شکلی ناگهانی استعفا کرد.

کهکشانی‌ها 15 روز دیگر دیدار حساس برگشت مقابل سیتی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را پیش رو دارد در حالی که بازی رفت را در برنابئو 1-2 باخته است. سوای هر نتیجه ای، زیدان فصل بعد نیز مربی رئال خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала