Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال فرانسه: بنزما حتا از «تیری آنری» هم کامل‌تر است

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر کریم بنزما
کریم بنزما - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
همبازی پیشین کریم بنزما در تیم ملی فرانسه از او به عنوان رهبری واقعی ستایش کرده و می‌گوید بنزما حتی از تیری آنری هم فوتبالیست کامل‌تری است.

به گزارش اسپوتنیک، سیدنی گوو در گفتگویی با نشریه فرانسوی اکیپ به ستایش از بنزما پرداخت و مدعی شد او حالا حتی از تیری آنری هم پیشی گرفته و نسبت به او فوتالیستی کامل‌تر شده است.

بنزما - اسپوتنیک افغانستان
آمار کریم بنزما؛ غیبت «رونالدو» حس نشد! + عکس
او در پاسخ به این سوال که هانری بازیکن بهتری بود یا بنزما، اظهار داشت:«فکر می‌کنم بنزما بازیکن بهتری است. هانری علاوه بر سرعت بالا، بازیکن پا به توپی بود، اما بنزما بازیکن کامل تری است. اگر طرفدار فوتبال هستید، غیر ممکن است که بنزما را دوست نداشته باشید بنزما یک گلزن صرف نیست. او علاوه بر گلزنی می‌تواند پاس گل هم بدهد، به موقع جاگیری کند و کار‌های بزرگی در زمین انجام دهد.»
او در این ادامه اظهار داشت:«من از درخشش او متعجب نشدم و همیشه می‌دانستم که بنزما یکی از بهترین مهاجمان اروپا است. او در ابتدای دوران حضورش در رئال مادرید کمی مشکل داشت، اما به تدریج به فرم ایده آل رسید. پس از رفتن رونالدو به یوونتوس، مسئولیت‌های بنزما بیشتر شد. او یک رهبر واقعی است.»

بنزما امسال یکی از بهترین فصل‌های خود در رئال مادرید را پشت سر گذاشته و برای تیم زین‌الدین زیدان در 41 مسابقه 26 گل به ثمر رسانده است. بنزما در لالیگا 21 گل برای رئال به ثمر رساند و در فتح سی و چهارمین جام قهرمانی این لیگ توسط رئالی‌ها نقش مهمی داشت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала