Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آزمون دشوار فلیکس در زادگاهش

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر ژائو فلیکس بازیکن اتلتیکومادرید Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv
ژائو فلیکس بازیکن اتلتیکومادرید Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ژائو فلیکس بزرگترین فرصت برای اثبات خودش را دارد و می‌تواند در لیگ قهرمانان اروپا، به میزبانی پرتگال ارزش‌های خود را ثابت کند.

به گزارش اسپوتنیک، اتلتیکومادرید در دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، لیورپول را با شایستگی حذف کرد و قرار است در دور بعدی با لایپزیگ دیدار کند.

ژائو فلیکس بازیکن اتلتیکومادرید Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اتلتیکو و رد پیشنهاد 150 میلیونی برای فروش فلیکس

به دلیل بحران ویروس کرونا، تصمیم بر این است که دیدارهای مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا در کشور پرتگال و به شکل یک تورنمنت برگزار گردد تا سرنوشت مهم‌ترین جام اروپا مشخص شود.
برگزاری این رقابت‌ها در کشور پرتگال آخرین فرصت به ژائو فلیکس ستاره اتلتیکو مادرید خواهد بود تا ارزش‌های خودش را ثابت کند.
این بازیکن که در تابستان با مبلغ 127 میلیون یورو از بنفیکا به اتلتیکومادرید پیوست تا حالا نتوانسته خودش را در ترکیب روخی بلانکو ثابت کند و فصل پر فراز و نشیب را سپری کرده است.
مهاجم پرتگالی در اولین فصل حضور خود در اتلتیکو هشت گول و سه پاس گول به ثمر رسانده و انتظار بیشتری از بازیکن گران‌قیمت می‌رود.
نمایش درخشان این بازیکن در لیگ قهرمانان می‌تواند پایان انتقادها از این بازیکن باشد و او به آرامی به درخشش خودش ادامه دهد.
 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала