Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی: لالیگا را می‌خواستم نه آقای گلی!

© REUTERS / WALEED ALIبرشلونة وأتليتكو مدريد في السوبر الإسباني
برشلونة وأتليتكو مدريد في السوبر الإسباني  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فوق ستاره بارسلونا در پیوند به شرایط تیمش پس از پایان هفته رقابت‌های لالیگا صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی پس از پیروزی 5 بر صفر یکشنبه شب تیمش برابر آلاوس در هفته آخر لالیگا در یک جلسه درون گروهی میان اعضای تیم برگزار و در آن راجع به ایراد‌ها و نقاط ضعف تیم صحبت شده است.

Футболист Лионель Месси во время футбольного матча между ФК Барселона и Леганес в Барселон - اسپوتنیک افغانستان
مسی با 25 گل عنوان آقای گل لالیگا شد و هفتمین‌«پیچیچی» را برد + عکس
مسی در بخش نخست صحبت‌هایش در مورد وضعیت تیمش در این فصل لالیگا گفت:«ما مهمترین کار را که پیدا کردن عیب و ایراد‌های کارمان بود، انجام دادیم و در پشت صحنه عملکردمان را نقد کردیم، چون باید این کار صورت می‌گرفت. این فصل از نظر سطح عملکرد و نتایج، فصل فوق‌العاده‌ای برای ما نبود. امروز، اما از نظر رویکرد و تعهد یک گام رو به جلو برداشتیم.»
ابر ستاره کاتالانی‌ها ادامه داد:«وقتی انگیزه داشته باشیم هیچ‌کس نمی‌تواند ما را شکست دهد و نتایجش هم به دنبال آن می‌آید. امروز بازی ما چیز دیگری بود. بازی سختی بود، چون در شرایط بدی بازی می‌کردیم. زمان برگزاری مسابقه و گرمای هوا ما را اذیت می‌کرد. با این حال واکنش تیم متفاوت از هفته‌های قبل بود و این گامی مهم برای آینده بود.»

مسی با دو گلی که به آلاوس زد در این فصل لالیگا 23 گله شد و برای هفتمین بار عنوان آقای گلی لالیگا را از آن خود کرد. او در این باره هم گفت:«جوایز فردی برای من در درجه دوم اهمیت قرار دارند. شاید هفت بار بردن این جایزه رکورد مهمی باشد، اما من ترجیح می‌دادم که تیم‌مان قهرمان لالیگا می‌شد.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала