Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان به دنبال صدمین پیروزی در لیگ

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین‌الدین زیدان
زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین الدین زیدان سرمربی به دنبال پیروزی 100 درصد پیروزی در لیگ است.

به گزارش اسپوتنیک، زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید می‌خواهد تا در آخرین بازی لیگ مقابل لگانس تیمش به برتری دست یابد تا کهکشانی‌ها بتواند زیر نظر زیدان تعداد پیروزی‌های خود را به عدد 100 برساند.

امشب از ساعت 23:30 به وقت کابل دو تیم رئال مادرید و لگانس آخرین بازی لالیگا در فصل جاری را در مادرید انجام خواهند داد.

تیم زیدان به دنبال دستیابی 100 درصد پیروزی، در تلاش است تا بنزما نیز در رقابت برای کسب جایزه پیچیچی بهتر عمل کند زیرا او تنها دو گل با مسی فاصله دارد.

زیدان با هدایت رئال مادرید تا کنون در 144 روز توانسته 99 بُرد (68٪)، 28 تساوی (19٪) و تنها 17 باخت (13٪) به ثبت برساند.

جالب اینجاست که بهترین و بدترین درصد وی از دو میان فصلی پیش از این در تابستان به ثبت رسیده، جایی که در مرحله اول هنگامی که او در سال 2016-16 مسئولیت این کار را به دست آورد: تیمش 85٪ از مسابقات را برنده شد و با بازگشتی که هیچ وقت مقابل بارسا مصرف نشده بود این عنوان را با یک امتیاز جشن گرفت. در دور دوم وقتی که فصل گذشته بازگشت19-2018 او با 45٪ پیروزی ناامیدکننده ماند. در این فصل 2019-20 آمار او به 70٪ به نظر می‌رسد که تعداد فیصدی در امر تساوی 22٪ و 8٪ برای شکست به ثبت رسانده است.

در این مسیر که در آن وی دو جام (2017 و 2020) اضافه کرده که بزرگترین قربانیان او رئال سوسیداد و ایبار بوده در هشت مسابقه 7 بُرد داشته است. او همچنین با پنج تیم مقابل این تیم خوب کار کرده است: دپورتیوو آلاوز (شش)، گرانادا (پنج)، اوساسونا (چهار)، اسپورتینگ (سه) و هوئسکا (یک)، در مقابل کسانی که بیش از همه در برابر او مقاومت کرده‌اند، بتیس (سه شکست) ، بارسا (دو)، سویا (دو) و والنسیا (دو) بوده‌اند. با این حال لگانس رقیب این تیم امشب با 5 بار شکست و یک جدال مساویانه برابر این تیم قرار خواهد گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала