Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

از مصدومیت در دیدار دوستانه می‌ترسیدیم

© AFP 2023Neymar
Neymar - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیمار در باره بازی دوستانه که دیشب با تیم واساس‌لند – بوِرِن در پارک دو پرنس داشتند صحبت کرد و عملکرد بازیکنان حریف را به نقد گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، نیمار ستاره پاریسن جرمن، اظهار داشت که نگران مصدومیت خود در بازی دوستانه 7-0 واسلند-بویرن است زیرا دارندگان قهرمانی لیگ 1 آماده سازی خود در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را افزایش می دهند. نیمار، کیلیان امباپه و مائورو ایکاردی در روز جمعه در پارک دو پرنس برای پاریسی‌ها موفق به گلزنی شدند و ملی‌پوش برازیلی احساس کرد که میهمانان آنها در بعضی مواقع کمی بیش از حد مشتاق پیروزی و حتی مصدومیت بازیکنان پاریس هستند.

بعد از پایان یافتن لیگ زودرس در اوایل اپریل در خلال همه گیری کروناویروس و با شروع مجدد لیگ قهرمانان در ماه آگوست، پی‌اس‌جی در تلاش خود برای حضور در بازی حذفی مقابل آتلانتا ، به میدان بازخواهد گشت.

پی‌اس‌جی آماده سازی بی عیب و نقص خود را در خانه به واشلند-بویرن در پاریس ادامه داد، جایی که گل الكساندر ووكوتیك در دقیقه 21 میزبان را پیش انداخت، بعد از اینكه نیمار پنالتی را تبدیل به گل کرد.

View this post on Instagram

A post shared by Paris Saint-Germain (@psg) on

ایکاردی و نیمار برای یک پنالتی جسورانه در دقیقه 47 با هم ترکیب شدند، در حالی که امباپه، محکم بریک اریک ماکسیم چوپو-موتینگ و تلاش آخر با استفاده از لویک امبه سوه، گلزنی را در نیمه دوم به پایان رساندند.

نیمار همچین گفت: "ما برای بازی دوستانه اینجا هستیم":

با تأمل در مورد نتیجه، از نیمار در مورد ماهیت تهاجمی واسلند-بویرن سؤال شد و او به بین اسپورت گفت: "بله ما کمی ترسیده بودیم. ما برای یک بازی دوستانه در اینجا هستیم بنابراین چنین مواردی نباید اتفاق می افتاد. ما در اینجا هستیم تا خودمان را آماده کنیم، بلکه باید مراقب باشید. اما ما نیز آنها را به عقب برگرداندیم، بنابراین مشکلی وجود ندارد."

نیمار اضافه کرد: "من خیلی خوشحال شدم که با بازگشت برخی از هواداران در خانه برگشتم و در خانه بازی کردم. ما کم کم آماده می شویم تا به حداکثر برسیم سپس در فینال لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیریم ". بقیه خیلی نیست. مهم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала