Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

ارزیابی غافلگیرانه آمادگی جنگی ارتش روسیه به دستور پوتین + ویدئو

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر ارزیابی غافلگیرانه آمادگی جنگی ارتش روسیه به دستور پوتین + ویدئو + ویدئو
ارزیابی غافلگیرانه آمادگی جنگی ارتش روسیه به دستور پوتین + ویدئو   + ویدئو   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهوری روسیه برای مشاهده میزان آمادگی نیروهای مسلح روسیه بدون اعلام قبلی و بطور ناگهانی، دستور آغاز رزمایش را داد.

وزارت  دفاع روسیه از آغاز مانورهای از قبل اعلام نشده به منظور بررسی میزان آمادگی رزمی ارتش این کشور در مناطق جنوبی و غربی، نیرو های دریایی منطقه دریای شمال و اقیانوس آرام و نیروهای ناوگان هوایی خبر داد.

سرگئی شایگو" وزیر دفاع روسیه اعلام کرد که از روز جمعه و به دستور "ولادیمیر پوتین" فرمانده کل نیروهای مسلح این کشور، مانورهای از قبل اعلام نشده به منظور بررسی غافلگیرانه میزان آمادگی رزمی نیروهای نظامی در مناطق نظامی جنوبی و غربی کشور، تفنگداران دریایی نیروهای دریای شمال و اقیانوس آرام و قطعات جداگانه ارتش در مناطق مرکزی و همچنین نیروهای هوا-فضای روسیه آغاز شد.

شایگو این مطلب را در دیدار با فرماندهان نظامی وزارت دفاع در  مرکز مدیریت دفاع ملی اعلام کرد.

وزیر دفاع روسیه اعلام کرد: در جریان این آزمایش، اجرای 56 رزمایش پیش بینی شده است. این رزمایش ها در 35 میدان نظامی زمینی و 17 محدوده نظامی دریایی در دریای سیاه و دریای خزر برگزار می شود.

به گفته شایگو، حدود 150 هزار نیروی نظامی، بیش از 26 هزار دستگاه تجهیزات و فناوری‌های، 414 فروند هواپیما و 106 کشتی و زیردریایی در تمرینات در نظر گرفته شده برای ارزیابی غافلگیرانه مشارکت خواهند داشت.

وزیر دفاع روسیه همچنین دستور داد که با توجه به شیوع بیماری کووید-19 در کشور، کلیه اقدامات لازم برای حفظ سلامت پرسنل نظامی در حین انجام این تمرینات انجام شود.

به گفته شایگو، نتایج این رزمایش ها، در قالب ارزیابی مورد بررسی قرار می گیرد و این ارزیابی ها در تعیین واحدهای نظامی که در رزمایش بزرگ قفقاز- 2020 شرکت می کنند، مورد توجه قرار می گیرد. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала