Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صحبت‌های تند مسی پس از قهرمانی رئال؛ با این وضع در لیگ قهرمانان هم به جایی نمی‌رسیم

© REUTERS / Juan MedinaЛионель Месси на матче "Барселона" - "Реал Мадрид"
Лионель Месси на матче Барселона - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فوق ستاره بارسلونا پس از اینکه تیمش قهرمانی را از دست داد به‌شدت عصبانی بود و علیه سرمربی تیمش هم موضع گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، شکست 2 بر یک بارسلونا برابر اوساسونا و قهرمانی رئال‌مادرید در لالیگای اسپانیا باعث عصبانیت لیونل مسی شد و کاپیتان کاتالان‌ها به‌شدت از عملکرد سرمربی تیمش انتقاد کرد.

Лионель Месси на матче Барселона - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
بارسلونا 1 اوساسونا 2؛ اشک کاتالان‌ها در شب خوشحالی کهکشانی‌ها
مسی پس از پایان بازی اظهار داشت:«تصور چنین پایانی را نداشتم، ولی این نشان‌دهنده شرایط کلی بارسلونا در طول فصل بود. تیمی با نقاط ضعف بسیار هستیم که حریفان باانگیزه می‌توانند مقابل آن به پیروزی برسند. امتیازهای زیادی را از دست دادیم و پرنوسان بودیم
فوق ستاره آبی‌اناری‌ها در ادامه در مورد شرایط تیمش بیان داشت:«گفته بودیم با همین روند در لیگ قهرمانان هم به جایی نخواهیم رسید. نیاز به استراحت داریم و از فردا باید به فکر لیگ قهرمانان باشیم. تورنمنتی سخت است که برای آن باید در باشگاه تغییرات زیادی ایجاد شود. اگر واکنش درستی نداشته باشیم ممکن است حتی مقابل ناپولی شکست بخوریم و حذف شویم. هواداران هم دیگر صبر ندارند. بعد از شکست‌های تلخ مقابل رم و لیورپول دیگر تحمل ندارند و این طبیعی است.»
مسی در پایان درباره قهرمانی رئال‌مادرید هم گفت:«رئال کارش را به بهترین شکل انجام داد. پس از شروع مجدد لالیگا آن‌ها یک امتیاز هم از دست ندادند. ما باید از خودمان انتقاد کنیم. ما بارسلونا هستیم و باید همه بازی‌ها را ببریم. این بارسای واقعی نیست.»

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала