Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قهرمان جهان کفش هایش را آویخت + عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر آندره شورله مهاجم پیشین تیم ملی آلمان
آندره شورله مهاجم پیشین تیم ملی آلمان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آندره شورله مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال آلمان و قهرمان جام جهانی در سال 2014 از فوتبال اعلام بازنشسته‌گی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، آندره شورله بال کناری و هجومی پیشین باشگاه‌های بایرلورکوزن، چلسی و بروسیا دورتموند و تیم ملی فوتبال آلمان در سن 29 سالگی در یک اقدام عجیب کفش های خودش را آویخت و از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

ستاره‌ی پیشین باشگاه چلسی بعد از فسخ قرارداد خود در روز چهارشنبه، بوروسیا دورتموند را ترک کرد و انتظار می‌رفت که به دنبال باشگاه جدیدی باشد.

وی که سابقه 57 بازی برای آلمان را دارد و 6 سال پیش موفق به زدن دو گل در برابر برزیل در نیمه نهایی جام جهانی 2014 و خلق حماسه 7 بر یک در برابر سلسائو شده بود و پس از شکست آرجنتین قهرمان جهان نیز شده بود، تصمیم به آویختن کفش‌های خود گرفت.

View this post on Instagram

A post shared by Andre Schürrle (@andreschuerrle) on

شورله به دِر اشپیگل گفت: "این تصمیم از مدت طولانی در من به وجود آمد" قبل از گفتن این مسئله و عمیق و عمیق تر شد و برجسته‌گی ها در این رشته ورزشی برای ها كمتر و كمتر شد".

شورله که یک سال از قراردادش با دورتموند باقی مانده بود قرارداد را این هفته لغوکرد. وی قبل از اعلام نظر و خداحافظی از دنیای فوتبال به انتقال به چین، ترکیه و جاهای دیگر در ارتباط بود،

شورله در اظهارات خود در وب سایت رسمی باشگاه گفت:" به عقب نگاه می کنیم ، زمان زیادی با فراز و نشیب های فراوان بوده است، و یک تجربه ارزشمند، چه از نظر ورزشی بلکه از نظر شخصی."

وی پیش از عملکرد درخشان در بایرلورکوزن موفق شده در ماینز تبدیل به یکی از ستاره های آلمانی دنیای فوتبال شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала