Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سود 16 میلیون یورویی چلسی از قهرمانی رئال با هازارد

ادن هازارد
ادن هازارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
چلسی آماده است تا سود هنگفت خود پس از قهرمانی ادن هازارد با رئال مادرید در رقابت های لالیگا که شب گذشته قطعی شد را دریافت کند.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه چلسی که پس از محروم بودن از پنجره‌های نقل و انتقالاتی اکنون عطش زیادی به خرید بازیکن جدید دارد،‌ از قهرمانی رئال مادرید در لالیگا پول خوبی کسب می‌کند.

هوادار رئال مادرید   Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان
و‌ تمام؛ رئال مادرید شایسته‌ی زیدان قهرمان لالیگا شد

ادن هازارد ستاره بلجیمی تابستان گذشته و با رقم 100 میلیون یورو از چلسی شده و به سانتیاگو برنابئو منتقل شد. اما قرارداد او بندهای متفاوتی برای پرداخت هزینه به آبی پوشان لندنی دارد. گفته می شود یکی از این بندها به پرداخت مبلغی به عنوان پاداش به باشگاه چلسی در صورت قهرمانی یا کسب سهمیه لیگ قهرمانان مربوط می شود.

تیم فرانک لمپارد می تواند تا 18 میلیون پوند به دلیل قهرمانی زیدان در لالیگا دریافت کند. دریافت این مبلغ می تواند کمک زیادی به باشگاه چلسی برای خرید بازیکنان جدید در تابستان بکند. گفته می شود در صورت قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان نیز چلسی مبلغ دیگری را بر اساس بندهای موجود در قرارداد هازارد دریافت خواهد کرد.

رئالی‌ها شب گذشته با گلزنی کریم بنزما و با نتیجه 1 - 2 برابر ویارئال به برتری رسیدند و پیش از این نیز سهمیه لیگ قهرمانان خود را قطعی کرده بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала