Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راموس: ناخدای کشتی ما زیدان است؛ رئال کاملاً سزاوار قهرمانی بود

© REUTERS / JUAN MEDINAПолуфинал ЛЧ "Реал Мадрид" - Бавария Мюнхен"
Полуфинал ЛЧ Реал Мадрид - Бавария Мюнхен  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کاپیتان اسپانیایی رئال مادرید پس از بالا بردن جام قهرمانی گفت تا هر زمان که فلورنتینو پرز بخواهد در رئال می‌ماند.

به گزارش اسپوتنیک، سرخیو راموس کاپیتان رئال‌مادرید پس از قهرمانی تیمش در رقابت‌های لالیگای اسپانیا، این تیم را سزاوار قهرمانی دانست.

Real Madrid kaptanı Sergio Ramos - اسپوتنیک افغانستان
خیال هواداران راحت باشد؛ کایپتان می‌ماند
راموس پس از برتری برابر ویارئال و بالا بردن جام قهرمانی گفت:«اگر کارتان را خوب انجام داده باشید، مزدش را هم می‌گیرید. این قهرمانی پس از 10 برد متوالی کاملاً سزاوارانه بود. پس از شروع مجدد لالیگا باید همه بازی‌ها را می‌بردیم، چرا که از بارسلونا 2 امتیاز عقب بودیم و قهرمانی دست ما نبود. نباید هیچ اشتباهی مرتکب می‌شدیم و این را در ذهن‌مان مرور کردیم. این پنجمین قهرمانی من و قهرمانی سی‌وچهارم رئال‌مادرید است و نمی‌توانم از این خوشحال‌تر باشم.»
کاپیتان کهکشانی‌ها در پیوند آینده‌اش در مادرید اظهار داشت:«تا هر وقت رئیس بخواهد می‌مانم. از بازی در رئال لذت می‌برم و دوست دارم همینجا بازنشسته شوم. فکر نکنم مشکلی برای تمدید قرارداد باشد، نه از طرف من و نه از طرف فلورنتینو پرز
راموس درباره زیدان و نقش او در قهرمانی رئال هم گفت:«او کاملاً نقشی کلیدی داشت. ناخدای کشتی ما زیدان است. او تفاوت‌ها را رقم زد و اعتمادبه‌نفس را به تیم برگرداند. این کار هر مربی‌ای نیست. امیدوارم سال‌ها در رئال بماند.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала