کرونا در امریکا؛ بیش از 66 هزار مبتلا در یک شبانه‌روز

© Sputnik / Brian Smith /  مراجعه به بانک تصاویر کرونا در امریکا؛ بیش از 66 هزار مبتلا در یک شبانه‌روز
کرونا در امریکا؛ بیش از 66 هزار مبتلا در یک شبانه‌روز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شمار مبتلایان کووید-19 در امریکا باز هم افزایش داشته است. در 24 ساعت گذشته بیش از 66 هزار مورد جدید در این کشور ثبت شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دانشگاه جانز هاپکینز، طی یک شبانه روز گذشته در امریکا 66 هزار و 273 مورد جدید ابتلا به کرونا ثبت شده است. به این ترتیب شمار کل مبتلایان در کشور به 3 میلیون 499 هزار و 398 نفر افزایش یافته است.

آخرین آمار کرونا در هند؛ شمار مبتلایان به یک میلیون نفر نزدیک شد  - اسپوتنیک افغانستان
آخرین آمار کرونا در هند؛ شمار مبتلایان به یک میلیون نفر نزدیک شد

طبق معلومات هاپکینز، علاوه براین 941 مورد فوتی جدید ناشی از کرونا در امریکا ثبت و با این رقم شمار کل جان‌باختگان به بیش از 137 هزار نفر رسیده است.
ایالات متحده امریکا بالاترین شمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در جهان را دارد. اخیرا همواره سطح رکورد جدیدی از رقم افراد آلوده به کرونا در این کشور به ثبت رسیده است. به خصوص در جنوب و غرب این کشور از یک هفته به این سو میزان عفونت ها دوباره به وضوح افزایش یافته است.
در تاریخ 31 دسمبر سال 2019 ، مقامات چینی به سازمان جهانی صحت از شیوع ذات الریه ناشناخته در شهر ووهان در بخش مرکزی این کشور (ولایت هوبی) اطلاع دادند. کارشناسان دریافتند که عامل ایجاد کننده این بیماری ویروس جدید کرونا است، بعداً این بیماری رسماً کووید-19 نامگذاری شد.
در تاریخ 11 ماه مارچ سال روان، سازمان جهانی صحت اعلام کرد که کووید-19 به یک بیماری همه‌گیر به سطح جهان تبدیل شده است. براساس آخرین داده‌های این سازمان، بیش از 13 میلیون 700 هزار نفر در سراسر جهان به کرونا مبتلا شده اند و همچنان کرونا جان بیش از 587 هزار نفر را گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала