واکنش کرملین به اتهامات حمله سایبری روسیه بر شرکت‌های دواسازی بریتانیا

© Sputnik / Alexey Maishev /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش کرملین به اتهامات حمله سایبری روسیه بر شرکت‌های دواسازی بریتانیا
واکنش کرملین به اتهامات حمله سایبری روسیه بر شرکت‌های دواسازی بریتانیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی رئيس جمهور روسیه در واکنش به اتهامات بریتانیا مبنی بر حمله سایبری روسیه بر شرکت‌های دواسازی بریتانیا می‌گوید که روسیه هیچ اطلاعی درمورد اینکه چه کسانی این شرکت‌ها را هک کرده، در دست ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، پیش از این مرکز امنیت سایبری بریتانیا ادعا کرده بود که هکرهای مرتبط با روسیه تلاش کرده اند تا در بریتانیا، امریکا و کانادا اطلاعات درمورد ساخت واکسین کووید ۱۹ را سرقت کنند.

بریتانیا، روسیه را به تلاش برای سرقت اطلاعات درمورد واکسین کووید، متهم کرد - اسپوتنیک افغانستان
بریتانیا، روسیه را به تلاش برای سرقت اطلاعات درمورد واکسین کووید، متهم کرد

دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئيس جمهور روسیه در واکنش به این اتهامات گفت: "ما هیچ اطلاعی درمورد اینکه چه کسی شرکت‌های دواسازی و مراکز تحقیقاتی در بریتانیا را هک کرده، در دست نداریم. می‌توانیم یک موضوع را بگوییم – روسیه به این تلاش‌ها هیچ رابطه ندارد".

در اعلامیه مرکز امنیت سایبری بریتانیا آمده بود: "مرکز ملی امنیت سایبری بریتانیا و اداره تامین امنیت ارتباطات کانادا APT29 را به عنوان یک گروه جاسوسی سایبری که به احتمال زیاد بخشی از تشکیلات استخباراتی روسیه می‌باشد، ارزیابی می‌کنند. آژانس امنیت ملی امریکا با چنین ارزیابی موافق است... در جریان سال جاری APT29 سازمان‌های مختلف را که در ساخت واکسین بر ضد کووید ۱۹ در کانادا، امریکا و بریتانیا شرکت داشته اند، مورد حمله قرار داده است".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала