Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی بارسا: قهرمانی رئال مادرید؟ تا آخرین لحظه می‌جنگیم

© REUTERS / ALBERT GEAکیکه ستین سرمربی بارسلونا
کیکه ستین سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی بارسلونا پیش از دیدار تیمش برابر اوساسونا در نشست خبری پیدا کرد و به پرسش‌های خبرنگران پاسخ داد.

به گزارش اسپوتنیک، کیکه ستین، سرمربی بارسلونا در آستانۀ دیدار حساس امشب لالیگا جمع خبرنگاران حضور یافت. سرمربی آبی‌اناری‌ها به این باور است که حاصل پیروزی‌های رئال مادرید عملکرد خوب آنان است و معتقد است که بخشی از کاستی‌ها و تقصیرها به او ارتباط می‌گیرد، نه کل آن.

کیکه ستین سرمربی بارسا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ستین: مسی نیاز به استراحت دارد
ستین در صحبت با خبرنگاران گفت:«بخشی از مسئولیت‌ها را بر عهده می‌گیرم اما نه همه آن‌ها را. باور دارم که مربیان همیشه در دسترس ترین افراد برای مقصر قلمداد کردن هستند. فکر نمی‌کنم با تساوی در 3 بازی خیلی بد عمل کردیم. باید به رئالی‌ها بابت پیروزی در تمام بازی‌هایشان پس از دوران قرنطینه و شروع دوباره فوتبال تبریک گفت.»
سرمربی بارسلونا در ادامه در مورد وضعیت لیونل مسی و اظهارات اخیر لوییس سوارز بیان داشت:«ناآماده بودن مسی؟ این مسئله حقیقت دارد که او نتوانسته به برخی رکوردهایش برد اما همه می‌دانیم مسی کیست. او اگر گل هم به ثمر نرساند حتما پاس گل می‌دهد. این نظر او است. هنوز چیزی از دست نرفته. آن‌ها تمام بازی‌های خود را برنده شدند اما ما تا آخرین لحظه می‌جنگیم
در هفتۀ سی‌وهفتم رقابت‌های لالیگا امشب ده دیدار برگزار می‌شود. در حساس‌ترین دیدارها، بارسلونا میزبان اوساسونا است و رئال مادرید هم برابر ویارئال به میدان می‌رود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала