Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بیل امروز 31 ساله شد + ویدیو

© REUTERS / Sergio PerezUEFA Champions League - Santiago Bernabeu stadium, Madrid, Spain, 18/10/16 Real Madrid's Gareth Bale celebrates after scoring a goal.
UEFA Champions League - Santiago Bernabeu stadium, Madrid, Spain, 18/10/16 Real Madrid's Gareth Bale celebrates after scoring a goal. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گرت بیل امروز رسما پا به سن 31 سالگی گذاشت و رئال مادرید به همین دلیل به او تولد مبارک گفت.

به گزارش اسپوتنیک، حساب‌های رسانه‌های اجتماعی رئال مادرید ویدئویی را منتشر کرد که وبژه تولد گرت بیل می‌باشد که در آن بهترین لحظات حضورش با پیراهن رئال به تصویر کشیده شده است.

در این ویدئو ضربات به یادماندنی او مقابل لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2018 و فیلم‌هایی از او که از مارک بارترا بازیکن سابق بارسا عبور می‌کند و از میانه زمین تا دروازه پیش رفت و در کوپا دل ری برای رئال در سال 2014 گل زد.

روز ولادت مهاجم ولزی در شرایط پیچیده‌ای برای این بازیکن به پایان رسید که دیر زمانی است در ترکیب رئال به میدان نمی‌رود و نیمکت نشین است.

شایعاتی مبنی بر خروج احتمالی او از این باشگاه در تابستان با وجود واکنش تند سرمربی، سرعت گرفته است.

گفتنی است که بیل از زمان حضورش در مادرید، 582 بازی برای این تیم انجام داده و 199 گل زده ضمن اینکه 152 پاس گل داشته است.

گرت بیل در مدت 8 سال حضورش با پیراهن رئال مادرید توانسته یک جام لالیگا، یک کوپا دل ری، یک سوپر جام اسپانیا، چهار لیگ قهرمانان اروپا، 2 سوپرجام اروپا و سه جام باشگاه‌های جهان را به دست آورده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала