Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چهارمین شکست تیم بکهام به ثبت رسید

© REUTERS / John David Mercer / USA TODAY SportsAn Adidas soccer ball on the field prior to the 2018 MLS All Star Game between the MLS All-Stars and Juventus at Mercedes-Benz Stadium
An Adidas soccer ball on the field prior to the 2018 MLS All Star Game between the MLS All-Stars and Juventus at Mercedes-Benz Stadium - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال اینترمیامی در لیگ ایالات متحده آمریکا در چهارمین بازی خود برابر حریفش شکست خورد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال اینترمیامی در ادامه رقابت‌های گروپ الف لیگ ایالات متحده آمریکا امروز چهارمین شکست متوالی خود را تجربه کرد.

اینترمیامی در ورزشگاه "ESPN وُرلد آف اسپورتس کمپلکس" از ساعت 7:00 صبح به وقت کابل برابر حریفش "فیلادلفیا یونین" به میدان رفت اما سرانجام با حساب 2-1 تن به شکست داد.

در این دیدار ابتدا واگنر در دقیقه 5 با گل‌زنی به نفع میزبان زنگ خطر را به صدا در آورد ولی در دقیقه 36 بازی این گل توسط پیزارو جبران شد و تا پایان نیمه اول تغییری نیامد.

در نیمه دوم دو طرف حملات دامنه دار را روی دروازه همدیگر سازماندهی کردند اما فیلادلفیا توانست در دقیقه 63 توسط کاسپر به گل پیروزی برسد تا بازی با حساب 2-1 به سود این تیم به فرجام برسد و اینترمیامی چهارمین شکست خود را در لیگ تجربه نماید.

با این نتیجه، تیم فیلادلفیا 6 امتیازی شد و مکان دوم گروه را اشغال کرد اما تیم بکهام با تفاضل منفی2 و هیچ امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.

این در حالیست که اینترمیامی در رقابت‌های جاری لیگ آمریکا تا کنون 4 بازی انجام داده و چهار شکست (برابر تیم‌های لاس‌آنجلس 1-0، دی‌سی‌یونایتد 2-1، اورلاندو سیتی 2-1 و فیلادلفیا 2-1) تجربه کرده است.

بازی بعدی این تیم روز دوشنبه ساعت 5:30 عصر به وقت کابل برابر نیویورک سیتی اف‌سی انجام خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала