Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راموس: هنوز قهرمانی ما قطعی نشده است

© REUTERS / JUAN MEDINAПолуфинал ЛЧ "Реал Мадрид" - Бавария Мюнхен"
Полуфинал ЛЧ Реал Мадрид - Бавария Мюнхен  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کاپیتان رئال مادرید پس از پیروزی دشوار رئال مادرید برابر گرانادا گفت رئال در این بازی گاردش را مقابل حریف باز کرده و نیمه دوم این بازی نباید دیگر برای لوس بلانکوس تکرار شود.

به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته در هفته سی و ششم لالیگا میهمان گرانادا بود که با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید. با وجود پیروزی در این بازی که البته به سختی بدست آمد‌، سرخیو راموس کاپیتان رئال از عملکرد تیمش به خصوص در نیمه دوم انتقاد کرد و مدعی شد لوس بلانکوس در مقابل گرانادا گاردشان را باز کرده‌اند و عملکرد نیمه دوم نباید دوباره برای این تیم تکرار شود.

راموس - اسپوتنیک افغانستان
راموس بزرگترین رهبر رئال پس از رائول
راموس پس از پایان بازی در مورد دیدار شب گذشته تیمش برابر گرانادا گفت:«ما به توانایی خودمان اعتماد داریم و هنوز 6 امتیاز پیش رو داریم که باید آنها را کسب کنیم. تا چیزی را برنده نشدیم. به توانایی خودمان اعتماد داریم  و هنوز 6 امتیاز پیش رو داریم که باید آنها را کسب کنیم. هدف ما بعد از آغاز مجدد لالیگا پیروزی در تمام بازی ها بود. تمام تلاش خود را می کنیم تا در نهایت قهرمان لالیگا شویم.»
راموس در پایان اظهار داشت:«به نظرم در نیمه دوم بازی اشتباهاتی داشتیم. به جای اینکه به دنبال زدن گل سوم باشیم استراحت کردیم. این کار درستی نیست چون رقبا در این شرایط استفاده می کنند و به دنبال گل تساوی می روند. در نیمه اول بازی برنده بودیم ولی در نیمه دوم بازنده شدیم.»

پیروزی در بازی دیشب به این معنی است که رئال حالا با قهرمانی در لالیگا تنها دو امتیاز فاصله دارد و روز پنج‌شنبه در بازی خانگی مقابل ویارئال در صورت پیروزی قهرمانی‌اش را جشن خواهد گرفت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала