Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

این‌هم از گرانادا؛ سه امتیاز تا قهرمانی

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Реал Мадрид" - "Ливерпуль"
سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید با کسب پیروزی در برابر گرانادا در آستانه‌ی قهرمانی در رقابت‌های لالیگای اسپانیا قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، تیم‌های فوتبال گرانادا و رئال مادرید در چارچوب هفته‌ی سی‌وششم لیگ دسته‌ اول اسپانیا لالیگا در ورزش‌گاه لوس کارمِنس به میزبانی گرانادا به پیکار هم رفتند که این دیدار در نهایت با  برتری خفیف اما شیرین لوس بلانکوس به پایان رسید.

در این دیدار فرلاند مندی در دقیقه 10 توانست اولین گل رئال در این بازی و اولین گل خود با پیراهن کهکشانی‌ها را به‌ثمر برساند تا تبدیل به بیست‌ویکمین گل‌زن متفاوت رئال در این فصل شود که در قرن جاری (21) رکورد به حساب می‌رود در ادامه و در دقیقه 16 کریم بنزما اختلاف را دو برابر کرد، در نیمه دوم و در دقیقه 50 داروین ماچیس توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند، در ادامه هیچ‌کدام از دو تیم موفق به گل‌زنی نشدند تا این مسابقه با نتیجه دو بر یک به سود مادرید به پایان برسد.

رئال مادرید با این پیروزی با 83 امتیاز و با 4 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم یعنی بارسا در صدر جدول جایگاه خود را مستحکم کرد تا یک قدم تا به قهرمانی فاصله داشته باشد.

View this post on Instagram

A post shared by Goal (@goalglobal) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала