از امن‌ترین کشور برای سفر کردن در شرایط فعلی، نام برده شد

© AP Photo / Ng Han Guanاز امن‌ترین کشور برای سفر کردن در شرایط فعلی، نام برده شد
از امن‌ترین کشور برای سفر کردن در شرایط فعلی، نام برده شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
این کشور پایین‌ترین میزان بیماری – ۵.۸ نفر از میان ۱۰۰۰ نفر را دارد و سیستم صحی در آن پیشرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، گینادی اونیشنکو، داکتر ارشد پیشین روسیه و معاون کمیته تحصیلات و علوم مجلس دومای روسیه گفته است که در حال حاضر امن‌ترین کشور برای سفر کردن، چین می‌باشد.

وی گفت: "در چین پایین‌ترین میزان بیماری – ۵.۸ نفر از میان ۱۰۰۰ نفر، است". وی توضیح داد که در هند نیز میزان بیماری پایین است، اما نباید به آن کشور سفر کنید، چون سیستم صحی در آنجا بدتر از چین است.

داکتر امریکایی، موج سوم ویروس کرونا را پیش‌بینی کرد - اسپوتنیک افغانستان
داکتر امریکایی، موج سوم ویروس کرونا را پیش‌بینی کرد

وی خاطر نشان ساخت که می‌توان برای تفریح به کشورهای اروپایی سفر کرد، اما با آن هم، تاکید کرد که ارقام بیماری در هر کشور باید در نظر گرفته شود. این عضو پارلمان روسیه گفت: "به طور مثال در اسپانیا حالا بیماری بالاتر از آنچه که در روسیه است، می‌باشد. ایتالیا امن‌تر است برای سفر کردن – بیماری در آنجا نسبت به روسیه کم‌تر است".

قابل ذکر است که پروازها میان کشورهای بخاطر شیوع ویروس کرونا در جهان، متوقف شده بود. پیش از این ولادیمیر پوتین، رئيس جمهور روسیه گفت که چشم انداز باز کردن مرزها مشخص نیست.

سازمان جهانی صحت به تاریخ ۱۱ مارچ از شیوع عفونت جدید ویروس کرونا، پاندمی کووید ۱۹ خبر داد. براساس آخرین آمار این سازمان، تا هنوز در سراسر جهان بیش از ۱۲ میلیون نفر به این ویروس آلوده شده اند و بیش از ۵۵۱ هزار نفر جان باخته اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала