Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وولورهمپتون 3 – اورتون 0؛ شاگردان اسپریتو به مکان اروپایی رسیدند

© Sputnik / Александр Гальперин /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه کرستوفسکی Russia Largest Orchestra World Record
ورزشگاه کرستوفسکی Russia Largest Orchestra World Record - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال اورتون تن به شکست تلخ و بد موقع داد تا حریف قدرتمندش (وولورهمتون) به رده ششم برسد.

به گزارش اسپوتنیک، در سی‌وپنجمین هفته از بازی‌های لیگ برتر انگلستان تیم فوتبال وولورهمپتون در زمین خودی از اورتون بحران زده میزبانی کرد و سرانجام به پیروزی شیرین 3-0 دست یافت.

در این بازی که در ورزشگاه مولینکس برگزار شد طی آن خیمنز از روی نقطه پنالتی در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه اولین گل بازی را به نفع میزبان ثبت کرد تا تیمش برنده به رختکن برود.

آنچلوتی می‌خواست تیمش نیمه دوم را بیشتر در اختیار بگیرد اما در دقیقه 48 بازی "دِن‌دون‌کِر" دومین گل وولور را رقم زد تا رختکن اورتون شوکه شود.

پس از گل شاگردان آنچلوتی کمی پیشتر کشیدند ولی نه تنها نتیجه بخش نبود بلکه گل دیگری نیز دریافت کردند که آنرا دیگو جوتا در دقیقه 74 به ثمر رساند.

در ادامه توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و نتیجه با همان حساب 3-0 به سود وولورهمپتون خاتمه یافت تا این تیم با 3 امتیاز این دیدار 55 امتیازی شده و به جایگاه ششم جدول (مکان لیگ اروپا) صعود نماید در حالی‌که تافی‌ها با 45 امتیاز در رده یازدهم جدول پشت سر تاتنهام باقی ماندند و اگر سوتهمپتون بتواند فردا شب حریفش را شکست بدهد، 47 امتیازی شده و جای این تیم را خواهد گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала