Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیمئونه معدن پول برای اتلتیکو

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دیگو سمیئونه Spain Soccer Champions League Atletico
دیگو سمیئونه  Spain Soccer Champions League Atletico - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیگو سمیئونه در چندسال حضورش روی نیمکت اتلتیکومادرید، بیش از 400 میلیون یورو برای اتلتی کسب درآمد کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، دیگو سیمئونه نه تنها اتلتیکو مادرید را در زمین متحول کرده بلکه در خارج از آن نیز باعث شده تا باشگاه معتدل اسپانیایی را به یکی از ثروتمندترین‌های جهان تبدیل کند.

پیروزی 1-0 روز شنبه برابر رئال بتیس سبب شد تا این تیم حضورش در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را برای هشتمین فصل پیاپی تحت هدایت وی تضمین کند که این تمام مبارزات کامل او است.

سیمئونه با یک بار قهرمانی لیگ، دو بار نایب قهرمان و چهار بار کسب مقام سوم اتلتیکو را به لیگ قهرمانان اروپا رسانده و دو بازی دیگر در این فصل باقی مانده تا ببیند که در کدام جایگاه قرار خواهد گرفت اگرچه تیم او فعلا در مکان سوم است.

این امر ثروت گسترده‌ای را برای این باشگاه به همراه داشته است. سودآورترین کارنامه این تیم که در فصل قبل و در حالی‌که حذف شد اما بیش از 85 میلیون یورو درآمد کرد. این در حالی است که در دو نوبت حضور در سال‌های 2014 و 2016 در فینال لیگ قهرمانان اتلتی به ترتیب 50 میلیون یورو و 70 میلیون یورو کسب درآمد داشته  و در این فصل نیز درآمد آنان به بیش از 76 میلیون یورو می‌رسد.

درمجموع هفت بار حضور متوالی‌ آنها در لیگ قهرمانان سبب شده تا این تیم 417 میلیون یورو به دست آورد و سرمایه‌های حاصلی برای این تیم همچنان در فصل‌های بعدی ادامه خواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала