Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کوتینیو به لیگ برتر برمیگردد

© AFP 2023 / LLUIS GENEفلیپه کوتینیو
فلیپه کوتینیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک منبع خبری در انگلیس میگوید بارسلونا با اعتماد به نفس فیلیپه کوتینیو برزیلی را در تابستان به یکی از تیم های آرسنال و تاتنهام در لیگ برتر انتقال خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه سان میگوید بارسلونا اطمینان دارد که فیلیپه کوتینیو در تابستان امسال به انگلیس بازمیگردد و احتمالن راهی یکی از دو تیم لندنی خواهد شد.

کیا جورابچیان مدیر برنامه های این بازیکن برزیلی در حال رایزنی با یکی از تیم های آرسنال یا تاتنهام است.

این در حالیست که خود کوتینیو نیز علاقه مند بازگشت به لیگ برتر است و از سویی نیز بارسلونا نیز برای جذب لاوتارو نیاز مبرم به فروش این وینگر دارد.

این بازیکن 28 ساله که هفته ای حدود 240،000 پوند دستمزد میگیرد، قبلاً اعلام کرده بود که با کاهش 50 درصد دستمزدش برای ماندن در بایرن مونیخ تا پایان ماه آگست موافق است.

بایرن مونیخ که علاقه ای برای دائمی کردن قرارداد کوتینیو نشان نداده است، تا کنون این شانس را دارد تا با پرداخت 108 میلیون پوند وی را به خدمت بگیرد.

با این حال گفته میشود کوتینیو خودش سودای حضور و بازگشت مجدد به لیورپول را در سر دارد و در یک رسانه هم از این علاقه سخن گفته است. او حتی کلماتی که بار پشیمانی داشت را خطاب به هواداران لیورپول آورد و اعلام کرد دوست دارد دوباره به آنفیلد برگردد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала