روسیه: به هرگونه تلاش آمریکا برای برتری نظامی پاسخ خواهیم داد

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه: به هرگونه تلاش آمریکا برای برتری نظامی پاسخ خواهیم داد
روسیه: به هرگونه تلاش آمریکا برای برتری نظامی پاسخ خواهیم داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که این کشور قادر خواهد بود به هر گونه تلاش آمریکا برای دستیابی به برتری نظامی غیرقابل انکار، پاسخ مناسب دهد.

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «دوما تی.وی» روسیه با اشاره به عواقب منفی خروج آمریکا از پیمان موشکی، تأکید کرد: مسکو می‌تواند به هر نوع تلاش واشنگتن در جهت دستیابی به برتری نظامی، پاسخ دهد و این مسئله را ثابت کرده است.

ریابکوف: معاهده آسمان‌های باز با خروج امریکا نخواهد رفت - اسپوتنیک افغانستان
ریابکوف: معاهده "آسمان‌‌ باز" با خروج امریکا از بین نخواهد رفت

 معاون وزیر امور خارجه با ابراز داشت که آمریکایی‌ها به دنبال تضمین آزادی حداکثری برای خود در مسئله کنترل تسلیحات هستند و افزود: «آنها حرکت در جهت دست یافتن به راه‌هایی برای دست یابی به برتری نظامی غیرقابل انکار را برای خود اساساً مجاز می دانند. البته تاکنون به این نتیجه نرسیده‌اند، برای اینکه همواره برای هر عملی، عکس العملی وجود دارد. و ما بارها ثابت کرده‌ایم که مؤثرترین سیستم را برای تضمین امنیت خودمان با استفاده از تجهیزات و فناوری‌های نظامی داریم و  هیچ کس نباید در این رابطه تردیدی داشته باشد.»  

معاون وزیر خارجه روسیه همچنین گفت که بازگشت به پیمان نابودی موشک‌های دارای برد متوسط و کوتاه‌تر، پس از خروج آمریکا از آن، غیرممکن است.

وی توضیح داد: «می خواهم بگویم که عواقب برخی از اشتباهات انجام شده از سوی ایالات متحده غیر قابل برگشت است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала