Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال به فکر پس انداز؛ زیدان خرید جدید ندارد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر فلورنتینو پرز و زیدان
فلورنتینو پرز و زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید بعید به نظر می‌رسد بازیکنانی را بخرد که هزینه بالا داشته باشند زیرا آنها به دنبال پس انداز 180 میلیون پوند هستند.

به گزارش اسپوتنیک، زین الدین زیدان احتمالاً تابستان امسال هیچ بازیکنی را خریداری نخواهد کرد با این‌که رئال مادرید اثرات مالی همه گیر کروناویروس را احساس می‌کند.

طبق گزارش مارکا، رئال مادرید امیدوار است در ماه‌های آینده 200 میلیون یورو (180 میلیون پوند) پس انداز کند و بیشتر این درآمد حاصل از فروش بازیکنان است.

قبلاً اشرف حکیمی و ژاوی سانچز فروخته شده‌اند اما به نظر می‌رسد که بازیکنانی مانند گرت بیل و خامس رودریگز نیز زودتر از موعد مقرر به فروش برسند.

آینده بیل در رئال از مدت‌ها پیش مورد سؤال قرار گرفته و اغلب اوقات برای بازی‌های لیگ روی نیمکت نشسته است. در همین حال رودریگز که دو فصل در بایرن مونیخ به صورت قرضی بود و تعدادی از خواستگاران از جمله منچستر یونایتد و آرسنال را دارد همچنان در ترکیب حتی در ذخیره‌ها نیست.

بازیکنان دیگری مانند دنی سبایوس، ماریانو دیاز و براهیم دیاز نیز به دلیل حضور در تیم بزرگ و با استعداد رئال مادرید برای بازی در زیر نظر زیدان تلاش کرده‌اند.

به علاوه با پیروزی رئال مادرید در هر بازی از زمان شروع مجدد لالیگا به نظر می‌رسد زیدان تیم خود را به روشی که می‌خواهد انتخاب می‌کند.

رئال مادرید در حال حاضر با چهار امتیاز فاصله صدرنشین لیگ است در حالی‌که رقیب دیرینه‌اش بارسلونا وضعیت چندان مناسبی ندارد.

با وجود بازیکنان خوب خود که در حال حاضر حضور دارند هیچ رازی در تمایل زیدان برای خرید کیلیان امباپه از PSG وجود ندارد اما به نظر می‌رسد با توجه به برچسب قیمت بالای او دستگیری وی بعید است.

باشگاه‌های سراسر جهان به دلیل وجود کرونا ویروس تحت فشار مالی قرار گرفته‌اند.

مکث در لیگ‌ها به این معنی بود که آنها درآمدهای روز مسابقه و پول اسپانسر را از دست می‌دادند و به دلیل بازی‌هایی که در پشت درهای بسته انجام می‌شود این اتفاق همچنان ادامه دارد.

حتی وقتی هواداران مجدداً به استادیوم‌ها بازگردند احتمالاً در سطح قبل از همه گیری نخواهد بود بدین معنی که باشگاه‌ها هنوز به اندازه گذشته پول نمی‌گیرند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала