Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هنوز به سطح اصلی منچستر نزدیک هم نیستیم

© REUTERS / Action Images / Jason Cairnduff Тренер Уле Гуннар Сульшер во время матча "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Тренер Уле Гуннар Сульшер во время матча Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اوله گونار سولسشایر سرمربی منچستریونایتد در نشست خبری پیش از دیدار با آستون ویلا حاضر شد.

به گزارش اسپوتنیک، سرمربی نروژی شیاطین سرخ می گوید اگر تیمش در تمامی بازی های باقیمانده خود در لیگ به پیروزی برسد، فصل بعد در لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد داشت. 

به گزارش منچستر ایونینگ نیوز، سرمربی شیاطین سرخ در ابتدا اندکی در مورد تهدیدات استون ویلا برای تیمش صحبت کرد. 

"آن ها پس از تعطیلات نشان دادند که می توانند خودشان را در لیگ نگه دارند. آن ها بازی های پایاپای و نزدیکی داشتند، روی شکل تیمی خود کار کردند و ضدحملات شان یکی از قوی ترین نمونه ها در لیگ برتر محسوب می شود؛ آن ها خیلی سریع به سمت دروازه حریف به حرکت در می آیند، روی ضربات ایستگاهی خوب کار می کنند، چند بازیکن بلند قامت در اختیار دارند و تعدادی از مهره های آن ها هم می توانند حرکات فردی انجام بدهند. "

داوید دخیا و شکستن رکورد تعداد بازی پیتر اشمایکل برای منچستریونایتد 
 "داوید چند فصل فوق العاده را در اینجا سپری کرده است. سال بعد دهمین سال او خواهد بود. داوید ثابت کرد که اریک استیل به درستی به او ایمان داشت. در ابتدای حضورش در انگلیس با مشکلات جسمانی مواجه بود ولی طی 9-10 سال اخیر بهترین دروازه بان جهان بوده است و هنوز هم میل به یادگیری دارد. ریچارد و کریگ (مربی های مختص دروازه بانان منچستریونایتد) باعث ایجاد یک جرقه در داوید شده اند و حالا او در تمرینات به شدت تلاش می کند. "

خطر بازی کردن مقابل جک گریلیش
 "فکر می کنم در بازی قبلی گریلیش از سمت چپ و (انور) القاضی از سمت راست برای ما مشکل ساز شدند. حرف های زیادی در مورد او (گریلیش) زده شده است و ما باید مراقبش باشیم. او در هر جای زمین _چپ، وسط یا راست_ بازی کند، توجه بازیکنان را به سوی خود جلب خواهد کرد ولی استون ویلا فقط در یک بازیکن خلاصه نمی شود و آن ها بازیکنان این چنینی زیادی دارند. "

راضی نگه داشتن بازیکنان منچستریونایتد 
 "عده زیادی نیستند که در دو بازی گذشته بازی نکرده باشند. آن ها آماده هستند و برای ما ارزشمندند. ما بازی های متعددی در لیگ، جام حذفی و لیگ اروپا پیش رو داریم. همه اعضای تیم می دانند چطور باید نقش خود را در این مسیر ایفا کنند. "

یاد گرفتن اسکات مک تومینای از نمانیا ماتیچ
 "مک تومینای در حال یاد گرفتن از ماتیچ است. اسکات پسر جوانی است که هفت-هشت سال از ماتیچ جوان تر است. نمانیا هم به این اشاره کرد که خودش را در اسکات می بیند. بارها به نمانیا گفتم امروز به اسکات بازی می دهم و او این را پذیرفت؛ بر عکس این ماجرا هم پیش آمد. مطمئنم اسکاتی می تواند از نمانیا یاد بگیرد."

لزوم برنده شدن منچستریونایتد در تمامی مسابقات برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
 "فکر می کنم همین طور باشد (لازم است در تمامی بازی ها برنده شویم). هرگز از آینده خبر نداریم اما ظاهرا سایر تیم های اطراف ما هم خوب بازی می کنند. بازی های زیادی باقی مانده است. اگر در همه آن ها برنده شویم، به جمع چهار تیم برتر لیگ راه پیدا خواهیم کرد. ما باید کار خودمان را انجام بدهیم و نمی توانیم روی کمک دیگران حساب باز کنیم. فصل بعد می توانیم چالش دیگری برای سایر تیم ها رقم بزنیم.  "

سولسشر در مورد ناتان آکه
"ما هفت مدافع میانی در اختیار داریم. نمی دانم این بحث از کجا مطرح شد. ما مشکلی نداریم. "

تحول منچستریونایتد به کمک برونو فرناندز
 "فکر می کنم این یک رابطه دو طرفه باشد. او به اینجا آمد و دید که چه بازیکنان خوبی در اختیار داریم و به نظرم ما هم به پیشرفت او کمک کردیم. او پس از ورود به تیم باعث افزایش سطح همه بازیکنان شد و تا به اینجای کار خیلی خوب پیش رفته است."

اعتماد به نفس ناشی از شکست ناپذیری؟
 "یک فوتبالیست می داند که اعتماد به نفس را نمی توان از داخل یخچال برداشت؛ باید آن را با تمرینات روزمره و نتایجی که می گیرید کسب کنید. شکست ناپذیری در 16 بازی قبلی به ما اعتماد به نفس می بخشد ولی ما اصلا به آنجایی که یک تیم منچستریونایتد باید در آن قرار داشته باشد نزدیک نیستیم. اگر فقط روی بازی بعدی تمرکز کنیم، ناگهان می بینیم 16 بازی از آخرین شکست مان می گذرد. ما بازی به بازی پیش رفتیم و امیدوارم همین طور ادامه بدهیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала