Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستین: قطعا می‌توانیم قهرمان لالیگا شویم

© REUTERS / Albert Gea Тренер "Барселоны" Кике Сетьен перед матчем с "Леганесом"
 Тренер Барселоны Кике Сетьен перед матчем с Леганесом - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری قبل از بازی با اسپانیول، عملکرد کمک داور ویدیویی را غیر منصفانه خواند.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا بامداد پنجشنبه شب در دربی کتالونیا به مصاف اسپانیول می‌رود و برای کاهش امتیاز با رئال مادرید نیاز شدید به پیروزی در این دیدار دارد.

 Тренер Барселоны Кике Сетьен перед матчем с Леганесом - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
صحبت های ستین در خصوص آینده مسی و جلسه با بارتومئو

کیکه ستین سرمربی بارسلونا قبل از این دیدار در کنفرانس خبری حاضر شد و در مورد این دیدار صحبت کرد.

او گفت:" دیدار با اسپانیول دشوار است اما ما آماده هستیم با هر تیمی بازی کنیم و به برتری برسیم. پیروزی برای قهرمانی در لالیگا مهم است و ما قطعاً می‌توانیم پیروزی و قهرمان شویم. آسان نیست اما باید تا آخرین روز امید داشته باشید. باید به فکر خودمان باشیم و در هر بازی پیروز شویم و ببینیم پیشرفت داشته‌ایم. هر کاری که انجام می‌دهیم باید برای رقابت آینده‌مان یعنی لیگ قهرمانان مفید باشد".
ستین در مورد اخراج خودش نیز صحبت کرد و چنین گفت:" حس نکردم چیزی می‌تواند تغییر کند. من طعم این لحظات فوتبال را برای مدت زیادی چشیده‌ام و کارم را انجام می‌دهم. حضور من در باشگاه نشان می‌دهد آن‌ها از کار من راضی هستند. من به آن شکل برای بردن یا باختن ارزش قائل نیستم. در کوتاه مدت زندگی نمی‌کنم و هر چیزی را در دور نمایش تماشا می‌کنم".
سرمربی بارسا در مورد حمایت مستقیم VAR از رئال نیز صحبت کرد و چنین گفت:" فکر نمی‌کنم اشتباه باشد که هر کس نظر خود را بگوید. همۀ ما می‌توانیم نظر خود را با احترام بیان کنیم. از زمانی که  VAR آمده دل ما برای برخی لحظات تنگ شده. تکنالوژی VAR بسیار خوب است اما به صورت عادلانه برای همه استفاده نمی‌شود و این یک مشکل بزرگ را به وجود آورده. لازم است که نظرات درباره آن یکی شود. برخی اوقات تصمیمات به نفع یک تیم یا تیم دیگری گرفته می‌شود. بعضی اوقات آن‌ها درست هستند و بعضی اوقات خیر. برای مدت زیادی چنین اتفاقی افتاده و باید همانگونه هم بماند".

در پایان کنفرانس خبری، ستین به درخشش مسی، سوارز و گریزمن نیز پرداخت و آن‌را یک امر طبیعی خواند.

او گفت:" شما فکر می‌کنید این سه به تازگی همدیگر را در زمین پیدا کرده‌اند اما این مسئله قبلا اتفاق افتاده و فقط با یک بازی درست نشده است و باید بلند مدت را در نظر بگیرید".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала