Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی بارسا: وقتی خود بارتومئو به «VAR» مشکوک است، من چیزی برای گفتن ندارم!

© REUTERS / ALBERT GEAکیکه ستین سرمربی بارسلونا
کیکه ستین سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با توجه به پیروزی شب گذشتۀ بارسلونا برابر ویارئال، سرمربی آبی‌اناری‌ها باز هم VAR را مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش اسپوتنیک، کیکه ستین، سرمربی بارسلونا بامداد امروز در نشست خبری حاضر شد و در مرد عملکرد تیمش و مسایل دیگر از جمله کمک داوری صحبت کرد.

مسی و فاتی - بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ویارئال 1 بارسلونا 4؛ دلا سرامیکا به راحتی فتح شد
ستین در پاسخ به این پرسش که چرا بارسلونا مانند گذشته بازی نمی‌کند، گفت:«هر بازی با دیگری فرق دارد. ما در تمام آنها با تمام توان‌مان تلاش و همه شیوه‌ها را امتحان کردیم، از وسط، از کناره‌ها اما بعضی از تیم‌ها مانند اتلتیکو و سویا که خط دفاعی قویتری دارند برای ما مشکلات بیشتری ایجاد کرده‌اند. امشب اما ما یک بازی خوب ارائه کردیم و من دوست داشتم که پیش از این‌ها چنین عملکردی می‌داشتیم.»
سرمربی کاتالان‌ها در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش بدون وجود VAR و برخی دیگر از اشتباهات داور، اکنون صدرنشین جدول لالیگا بود، گفت:«من فکر می‌کنم که VAR قرار بوده ابزاری باشد که عدالت را در فوتبال برقرار می‌کند اما به نظرم این ابزار هم برای تعبیر اتفاقاتی که در بازی رخ می‌دهد کافی نیست.»

در همین حال، خوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا پس از پیروزی رئال مادرید مقابل بیلبائو که در آن یک پنالتی پرحرف‌و‌حدیث به سود کهکشانی‌ها اعلام شد از دنباله‌دار شدن تصمیمات داوری و VAR‌ به سود رقیب مادرید گلایه کرد. ستین در پاسخ به این سوال که آیا با بارتومئو موافق است، عنوان کرد:«من درباره رییس هیچ نظری نمی‌دهم چون حرف‌هایش را نشنیده‌ام. اما اگر ریس باشگاه چنین چیزهایی گفته، من چه بگویم؟ تنها چیزی که درباره VAR می‌توانم بگویم این است که هر بار کمتر از آن سردرمی‌آورم.»

بارسلونا شب گذشته چهار یک ویارئال را در خانه‌اش شکست داد. در نهایت آبی‌اناری‌ها با این برتری 73 امتیازی شد تا امتیاز اختلاف با رئال مادرید در عدد 3 رساندند.

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала