وزارت خارجه روسیه: پیمان آسمان باز به خاطر امریکا از هم می پاشد و این پسندیده نیست

© Sputnik / Mikhail Voskresenkiy /  مراجعه به بانک تصاویر وزارت خارجه روسیه: پیمان آسمان باز به خاطر امریکا از هم می پاشد و این پسندیده نیست
وزارت خارجه روسیه: پیمان آسمان باز به خاطر امریکا از هم می پاشد و این پسندیده نیست - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد، که پیمان آسمان باز به خاطر ایالات متحده امریکا از هم می پاشد و این پسندیده نیست. 
 روسیه از مزیت های نامبرد که آمریکا پس از ترک پیمان آسمان باز محروم می شود   - اسپوتنیک افغانستان
روسیه از مزیت های نامبرد که آمریکا پس از ترک پیمان آسمان باز محروم می شود

به گزارش اسپوتنیک، فدراسیون روسیه اذعان می کند، که پیروی کشورهای دیگر جهان به دنبال فشار ایالات متحده امریکا از واشنگتن سبب از هم پاشیدن آسمان باز «اثر دومینو» می شود. 

سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه بیان داشت: فدراسیون روسیه اذعان می کند که اگر سایر کشورها، به دنبال فشار ایالات متحده، از الگوی واشنگتن پیروی کنند، پیمان آسمان های باز به خاطر «دومینو» از هم پاشیده می شود.

در پیوند با تصمیم ایالات متحده برای انصراف از پیمان، کنفرانس کشورهای شرکت کننده در «پیمان آسمان های باز» در تاریخ 6 جولای در قالب یک کنفرانس ویدئویی برگزار می شود.

ریابکوف خاطر نشان شد: من نمی خواهم این قرارداد از هم پاشیده شود. ما اعتراف می کنیم که «اثر دومینو» امکان پذیر است و کشورهایی که مشتاقانه از ایالات متحده در موضوعات مختلف پشتیبانی می کنند، می توانند این احتمال را تحت فشار واشنگتن در نظر بگیرند. ما این را نمی خواهیم، زیرا در این صورت قرارداد ناگزیر به فروپاشی منجر می گردد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала