Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مصدومیت همزمان پوگبا و فرناندز؛ اوله چه میکند؟

© AP PhotoManchester United's Paul Pogba, Marcus Rashford and Jesse Lingard react to defeat to Cardiff in the last game of the season
Manchester United's Paul Pogba, Marcus Rashford and Jesse Lingard react to defeat to Cardiff in the last game of the season - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به نظر میرسد مصدومیت پل پوگبا و برونو فرناندز جدی است و سولسشایر نمیتواند از این زوج بی نظیر در خط میانی تیمش در مسابقه امشب استفاده کند.

به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال منچستریونایتد امشب در اغاز هفته 33 رقابت های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه الترافورد میزبان تیم فوتبال بورنموث است.

منچستریونایتد پس از شروع مجدد رقابت ها، یک تساوی در مقابل تاتنهام و دو پیروزی با شش گل زده و بدون گل خورده در مقابل تیم های شیفلید یونایتد و برایتون داشته است و حالا نیز با توجه به شکست چلسی بهترین فرصت را دارد تا بتواند به جایگاه چهارم جدول صعود کند.

طبق گزارش های رسیده ، پوگبا و فرناندر در تمرین دیروز شیاطین سرخ در یک صحنه کاملا تصادفی به هم برخورد کردند و دچار مصدومیت شده اند.

حالا منابع خبری در انگلیس گفته اند، احتمال دارد این دو بازیکن تاثیر گذار یونایند در مسابقه امشب این تیم حضور نداشته باشند.

فرناندز یکی از بازیکنان تاثیر گذار تیم سولسشایر بوده و نقش مهمی در دو پیروزی اخیر این تیم داشته است.

طبق ادعای سان، سرمربی شیاطین سرخ در صورتی که نتواند از برونو و پوگبا در ترکیب تیمش استفاده کند، از مثلث ماتیچ، ماتا و مک تومینی در خط میانی اش استفاده خواهد کرد.

یونایتد 15 مسابقه است شکست نخورده است و امیدوار است امشب نیز بتواند به این روند خوب در رقابت های لیگ برتر ادامه دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала