ماسک طلای مرد هندی 

© Pune Mirrorماسک طلای مرد هندی 
ماسک طلای مرد هندی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک مرد هندی ماسک طلایی چهار هزار دالری را برای جلوگیری از دچار شدنش به بیماری ویروس کرونا می پوشد. 
پارچه‌ ضد ویروس کرونا برای تولید ماسک ساخته شد - اسپوتنیک افغانستان
پارچه‌ ضد ویروس کرونا برای تولید ماسک ساخته شد

به گزارش اسپوتنیک، شانکار کوراده یک مرد هندی ساکن ایالت مهاراشترا در پی همه‌گیری ویروس کرونا در این کشور برای خود ماسک نگهبانی به ارزش تقریبی چهار هزار دالر از طلا سفارش داده و از آن را در بیرون می پوشد. 

کوراده اظهار داشت: ایده ماسک طلایی زمانی به ذهن من خطور کرد که فردی را با ماسکی از نقره دیدم. از آنجایی که من به طلا علاقه دارم و بر تن داشتن حلقه و گردنبند سنگین است، من تصمیم گرفتم که چرا از ماسک طلایی نزنم؟ برای همین از یک جواهرسازی محلی خواستم تا برایم ماسکی از طلا بسازد. این ماسک حدودا 2.5 کیلو وزن دارد و برای من 289 هزار روپیه (حدودا 3870 دالر) هزینه داشته است.

وی همچنین افزود، که در ماسک شماری سوراخ برای تنفس در نظر گرفته شده است.

کوراده بیان داشت: اما در خصوص اثربخشی، می دانیم که ماسک به تنهایی کافی نیست و همچنان باید فاصله را نگه کرد. به همین دلیل در هنگام بیرون رفتن با ماسک طلایی، من همچنین فاصله اجتماعی را رعایت می‌کنم.

به گفته وی این ماسک بیش از همه مورد توجه ساکنین محلی و خبرگزاری‌ها قرار گرفته است.

وی افزود: "وقتی من با یک ماسک طلایی به بیرون رفتم، مورد توجه مرکز توجه قرار گرفتم. گرچه اشتیاق خانواده من به طلا در این منطقه بسیار مشهور است، اما یک ماسک طلایی یک چیز کاملا جدید است ، بنابراین مردم کنجکاو بودند".
براساس آخرین داده های وزارت بهداشت هند، در کل 648،315 نفر به ویروس کرونا در هند آلوده شده اند، از این شمار، 394.433 بهبود یافته و 18655 نفر نیز جان باخته اند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала