Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صحبت های ستین در خصوص آینده مسی و جلسه با بارتومئو

© REUTERS / Albert Gea Тренер "Барселоны" Кике Сетьен перед матчем с "Леганесом"
 Тренер Барселоны Кике Сетьен перед матчем с Леганесом - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیکه ستین سرمربی تیم فوتبال بارسلونا دیدار حساس فردا در برابر ویارئال را مسابقه ای حساس و سرنوشت ساز برای تیمش قلمداد کرد و اعلام کرد امیدوار است تیمش در مسابقه فردا شب ویارئال را شکست دهد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال بارسلونا فردا در ادامه هفته 34 لالیگا از ساعت 12:30 به وقت کابل در ورزشگاه ال مادریگا مهمان تیم فوتبال ویارئال خواهد بود.

بارسلونای بحران زده کیکه ستین با کسب دو تساوی پی در پی در مقابل سلتاویگو و اتلتیکومادرید کار را برای قهرمانی و صدر جدول سخت کرده است.

این تیم در حال حاضر با اختلافی 4 امتیازی با رئال مادرید تیم دوم جدول است و فردا شب نیز در مقابل ویارئال بازی سختی خواهد داشت.

کیکه ستین سرمربی آبی اناری در نشست خبری قبل از این دیدار شرکت کرد و در مورد شرایط تیم و مسابقه فردا شب صحبت کرد.

مهم ترین صحبت های ستین در نشست خبری امروز

شرایط ویارئال پس از شروع مجدد رقابت

"من فکر می کنم ویارئال پس از شروع مجدد رقابت ها شرایط بسیار خوبی دارد. من مطمئناً این رقیبی خواهد بود که ما را به خطر اندازد. آنها در شرایط خوبی قرار دارند. ما با وجود تساوی بازی خوبی مقابل اتلتیکو انجام دادیم و امیدوارم که در این مسابقه نیز نمایش خوبی داشته باشیم. "

اهمیت بازی مقابل ویارئال

"با توجه به نتایج این تیم امتیازات خوبی را پشت سر گذاشته است، ما هم در بازی های خارج از خانه ما سطح خوبی داشته ایم و شایسته پیروزی بودیم. آنچه بیشتر از همه تأثیر می گذارد نتیجه است، اما چیزهای دیگری نیز وجود دارد که باید خود را تقویت کنید. اکنون ما در یک نقطه ضعف قرار داریم، اما زندگی جریان دارد و برای پیروزی در هر بازی به مبارزه خود ادامه خواهیم داد. "

آیا ستین از زمان ورودش به بارسا کاری متفاوت کرده است؟

برخی موارد مطمئناً تغییر کرده است. مواقعی وجود دارد که شما فکر می کنید کارهای متفاوتی را می توانستید انجام دهید، اما موفق به آن نشدید. واضح است که در همه چیز شما نمی توانید درست باشید، اما در پایان چیزهایی وجود دارد که هرگز متوجه نخواهید شد. من زیاد درباره آن فکر نمی کنم. "

دیدار با بارتومئو و ادامه کار در بارسلونا

"من قصد ندارم صحبت ها و جلسه ام را با رئیس باشگاه را با شما شریک سازم.

گریزمان و نقش فعلی او در تیم

"گریزمن هیچ مشکلی ندارد. او یک بازیکن عالی و حرفه ای است، او بازیکنی است که می تواند این وضعیت را درک کند. به نظرم نیمکت نیشینی روی او تاثیر نمیگذارد او وقتی مجبور شود دوباره بازی کند، همه چیز را فراموش میکند. فکر او همیشه مثبت است. من روی او صد در صد حساب میکنم.

گریزمان فوتبالیست بزرگ و مهمی برای من و باشگاه است و روی او به طور ویژه ای حساب می کنم. متاسفانه وقتی او در زمین است، در مورد آنسو فاتی سوال می کنید و برعکس. انتخاب بازیکنان و ترکیب اصلی، روی برنامه صورت می گیرد. ما بازیکنان بزرگی داریم و همه نمی توانند در ترکیب قرار بگیرند. طبیعی است برخی از نیمکت نشینی دلخور شوند ولی این تصمیم من است و مشکل شخصی با هیچ بازیکنی ندارم.»

آینده مسی

"من قصد ندارم در این باره چیزی حدس و حرف بزنم. من چیزی در مورد جدایی او نشنیده ام. من حرفی برای گفتن ندارم، این وظیفه من نیست. "

وضعیت جسمی امتیتی

"او احساس ناراحتی در زانو می کند و ما باید صبر کنیم تا ببینیم وضعیتش چگونه خواهد شد."

سوارز

"من فکر می کنم او بازیکنی است که باید در زمین باشد. او به باشگاه اهداف زیادی داده است و ما به او اطمینان داریم. درست است که لحظاتی وجود دارد که می توانیم به او استراحت دهیم، اما بستگی به شرایط دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала