Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای رسانه‌های اسپانیایی؛ مسی به منچستر سیتی می‌رود!

© REUTERS / ALBERT GEAЛионель Месси празднует забитый гол
Лионель Месси празднует забитый гол - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آیندۀ فوق ستاره آرجنتینی بارسلونا در خطر است. بر اساس برخی گزارش‌ها جدایی مسی از جمع کاتالان‌ها جدی‌تر شده است.

به گزارش اسپوتنیک، رسانه‌های معتبر اسپانیایی از جمله «ESPN» و رادیوی «کادناسر» و کریستین مارتین خبرنگار مطرح امروز در مورد آینده این ستاره فوتبال جهان گزارش‌های منتشر کردند.

برشلونة وأتليتكو مدريد في السوبر الإسباني  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پس از رادیو کادنا سِر حالا ای‌اس‌پی‌ان؛ جدایی مسی از بارسا جدی‌ است

ستاره آبی‌اناری‌ها از شرایط درون باشگاه راضی نیست و بازیکن قصد دارد بعد از پایان قراردادش در سال 2021 بارسلونا را ترک کند. گفته میشود که منچستر سیتی ممکن است مقصد جدید مسی باشد. در این سال ها همیشه شایعات زیادی پیرامون خروج مسی منتشر شده اما هرگز مسی آن ها را تکذیب کرده و به کارش در بارسلونا ادامه داده است.

همه چیز نشان میدهد که مسی از اوضاع فعلی باشگاه عصبانی است اما آینده او مشخص نیست و تنها زمان مشخص خواهد کرد. اینتر نیز یکی از تیم هایی است که همیشه به عنوان مقصد احتمال لیونل مسی عنوان شده است. باشگاه ایتالیایی در سال های اخیر رشد فراوانی داشته و از نظر اقتصادی نیز پیشرفت محسوسی کرده است. اگر این انتقال صورت گیرد، مسی می تواند یک بار دیگر در مقابل کریستیانو رونالدو و این بار در سری آ به رقابت پردازد.

بازگشت به آرجنتین اما همیشه یکی از گزینه‌های مسی بوده است. او هرگز طی این سال‌ها احتمال حضور در کشورش در سال های پایانی دوران ورزشی خود را رد نکرده و ممکن است این فوق ستاره در نهایت ترجیح دهد در اروپا تنها در بارسلونا بازی کند و در غیراینصورت راهی کشورش شود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала