Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

می‌خواهیم بهترین بازیکنان مثل مسی در لالیگا بازی کنند؛ پنج فینال دیگر پیشِ رو داریم

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر زیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید پس از پیروزی تیم‌اش در مقابل ختافه و ایجاد اختلاف چهار امتیازی با بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد.

به گزارش اسپوتنیک، با پیروزی 1-0 رئال مادرید مقابل ختافه از هفته 33 لالیگا، پنج هفته مانده به پایان رقابت ها رئال مادرید 74 امتیازی شد و با اختلاف 4 امتیازی نسبت به بارسلونا در صدر جدول قرار گرفت.

به گزارش روزنامه آ اس، زیدان در صحبت های پس از بازی به مووی استار گفت:

 "این هم سه امتیاز دیگر بود؛ سه امتیاز بسیار مهمی که کسب شد. باید پیروز شویم بله، اما نه بیشتر. برای ما چیزی عوض نمی شود. هنوز پنج فینال باقی مانده است. هنوز عنوانی فتح نکرده ایم اما درست کار می کنیم چون به فاصله هر سه روز بازی کردن راحت نیست؛ تا وقتی فصل تمام نشده نمی توانیم چیزی بگوییم. باید به تلاش ادامه دهیم. خوشحالیم و به تیم افتخار می کنیم... تلاش و انسجامی که نشان دادیم خیلی خوب است. فوتبال همین است، و هر سه روز یکبار داستان تازه ای داریم. امروز هم مثل بازی هفته قبل مقابل اسپانیول خیلی سختی کشیدیم. مقابل تیم قعر نشین بازی کردیم، اما این تیم ها همیشه کار را برای حریف خود سخت می کنند.

View this post on Instagram

A post shared by Real Madrid (@losblancos_cf_) on

 بدون تحمل سختی، نمی توانید به چیزی برسید. می دانیم که مقابل اتلتیک بیلبائو هم این سختی وجود خواهد داشت. ختافه از جلوی زمین پرس می کرد و خیلی سخت بود، اما طبیعی است. فکر می کنم با صبوری مشخص شد که رسیدن به گل ممکن است. این کاری بود که کردیم و آرامش خاطر داشتیم، چون در طول بازی لحظات کلیدی وجود دارند. باید به بازیکنانم تبریک بگویم، چون از لحاظ جسمی و ذهنی کار آسانی نبوده است."

خبر تمایل مسی به جدایی از بارسلونا
 "نمی دانم شرایط مسی به چه شکل خواهد بود. می خواهیم بهترین بازیکنان در این لیگ بازی کنند. امروز فقط می توانیم از عملکرد خود مقابل حریفی سرسخت بسیار خوشحال باشیم. بازی مقابل ختافه سخت ترین بازی فصل ما بود."

مصدومیت و تعویض واران
 "در حال حاضر حال واران خوب نیست. او به خانه رفته و گردن درد دارد و پزشک هم کنار اوست. فردا خواهیم دید که چه شده است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала