Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هالند واقعا در دورتموند خوشحال نیست؟

© REUTERS / MICHAELA REHLEارلینگ هالند - مهاجم دورتموند
ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از پایان اولین فصل حضور ارلینگ هالند در بوروسیادورتموند آیا او واقعا خوشحال نیست؟

به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند ستاره نارویژی بوروسیا دورتموند که در این روزها شدیدا مورد توجه منچستریونایتد قراردارد اعتراف كرده كه پس از آنكه بوروسیا دورتموند در رقابت قهرمانی بوندس لیگا از بایرن مونیخ عقب افتاد "واقعاً خوشحال نیست".

ارلینگ هالند یک فصل خیره کننده داشته اما او می‌پذیرد که باوجود بهره برداری‌های قابل توجه گلزنی‌اش خوشحال نیست.

بازیکن نارویژی‌ در پنجره نقل و انتقالات ماه جنوری به بوروسیا دورتموند پیوست و از رفتن به منچستریونایتد ابا ورزید.

وی در ادامه فُرم گلزنی پرکارش را که در نیمه اول فصل در ردبول سالزبورگ نشان داد در بوندس لیگا نیز موفق شد 13 گل به ثمر برساند.

اما این کافی نبود که بایرن مونیخ از دورتموند پیشی بگیرد و عنوان قهرمانی لیگ را کسب کند، چیزی که به وضوح از ورود هالند ناامید شده است.

این مُهاجم به بیلد اسپورت گفت: "بعد از بازی مقابل لایپزیگ من قبلاً گفتم که من از مقام دوم راضی نیستم،BVB  باشگاه بزرگی است که توانایی کسب عناوین را دارد. من می‌خواهم در آنجا باشم و سهم خود را در موفقیت انجام دهد. هواداران ما سزاوار آن هستند. ما باید روی ذهنیت برنده خود تلاش کنیم. این چیزی است که بایرن بیش از ما دارد."

وی گفت: "در طول یک فصل این چیزهای کوچکی است که در صدر نیست. ما باید روی آن کار کنیم. ما برای پیروزی در هر بازی به این خواست بزرگ نیاز داریم. جزئیات کوچک در بالاترین سطح بسیار مهم است."

شروع قابل توجه هالند در آلمان منجر به گمانه زنی‌های نقل و انتقالات مداوم با رئال مادرید شد و همچنان گفته می‌شود یووه قصد دارد حرکتی را انجام دهد. اما هانس-یواخیم واتسکه رئیس اجرایی دورتموند به طور قاطع حُکم وی را برای ترک باشگاه اعلام کرد.

هفته گذشته واتسكه گفت: "انتقال كامل برای هالند غیرقابل سؤال است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала