Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جلسه اضطراری مدیر برنامه‌های «گریزمن» با سران بارسلونا

© REUTERS / ALBERT GEAمباراة برشلونة وفياريال في الدوري الإسباني
مباراة برشلونة وفياريال في الدوري الإسباني - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیر برنامه‌های گریزمان قرار است این هفته با باشگاه بارسلونا جلسه داشته باشد.

به گزارش اسپوتنیک، مدیر برنامه آنتونیو گریزمن، ستاره بارسلونا درخواست برگزاری یک جلسه اضطراری با سران باشگاه کاتلانی‌ها را کرده است. ستاره فرانسوی روزهای خوبی در بارسلونا ندارد. او در چهار بازی اخیر به عنوان بازیکن دخیرۀ وادرد زمین بازی شده است.

Футболист Антуан Гризманн во время футбольного матча между ФК Барселона и Леганес в Барселоне - اسپوتنیک افغانستان
گریزمن نیمکت نشین شد بارسا مساوی کرد

به همین خاطر برادر و مدیر برنامه گریژمان درخواست برگزاری جلسه اضطراری با مسئولان باشگاه اسپانیایی را دارند. در این زمینه مدیر برنامه ستاره فرانسوی عنوان کرد:«گریزمن به هیچ وجه دوست ندارد بارسلونا را ترک کند. نمی خواهد به عنوان مبادله در تابستان به جای انتقال مارتینز به نیوکمپ راهی اینتر شود.»

گریزمن در بازی مقابل اتلتیکو تنها 2 دقیقه در بازی حضور داشت و برادرش در شبکه‌های اجتاعی نوشت:«می‌خواهم گریه کنم!» و به ستین طعنه زد. پدر گریزمن هم در اینستاگرام خود نوشت:«اگر قرار است کسی عذرخواهی کند باید آن فرد شخصی باشد که مسئولیت همه چیز را بر عهده دارد اما حالا این مسئله مهم نیست زیرا ستین رهگذری بیش نیست!».

گریژمن در سال 2019 با جنجال های زیادی از اتلتیکو با مبلغ 100 میلیون یورو به نیوکمپ آمد. اما ستاره فرانسوی در طول فصل جاری نتوانسته درخشش خود در مادرید را تکرار کند و عملکرد ضعیفی داشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала