Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشدار گواردیولا به لیورپول؛ فصل بعد دوباره می‌جنگیم

© REUTERS / Phil Noble Реация Хосепа Гвардиола на матче "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Реация Хосепа Гвардиола на матче Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی منچسترسیتی به لیورپول هشدار میدهد که این تیم برای بازگشت به عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلستان در حال آماده سازی است.

به گزارش اسپوتنیک، پس از شکست هفته پیش من‌ سیتی در مقابل چلسی اولین قهرمانی لیورپول در سی سال گذشته به دست آمد در حالی که تیم فوتبال لیورپول ماه‌ها و به‌خاطر تعطیلی رقابت‌ها به خاطر ویروس کرونا منتظر این قهرمانی بود.

پپ گواردیولا روز پنجشنبه در ورزشگاه اتحاد دوباره با لیورپول و یورگن کلوپ روبر و می‌شود و می‌گوید که  تیم‌اش می تواند فصل آینده دوباره با لیورپول رقابت کند.

گواردیولا گفت: "ما قصد داریم فصل آینده لیورپول ما را دوباره حریف خود حس کند و برای فصل بعدی بجنگیم."

 ‘اگر رویکرد شما صحیح است، این (حفظ عنوان) دیگر دشوار نخواهد بود. حریفان می خواهند نشان دهند که آنها نیز خوب هستند.

 ‘در ورزش باید هر بار اثبات کنید. ما از کاری که انجام داده ایم، کاری که انجام می دهیم بسیار رضایت داریم، اما برای ورزشکاران این هرگز کافی نیست. گذشته ها گذشته.

 ‘کاری که ما انجام داده ایم این است که در روح و خاطرات ما باشد، اما نمایش باید ادامه یابد در فصل بعدی زندگی ما. این خاطرات با دوستان و خانواده تان بیش از یک گیلاس شراب خوب است.

View this post on Instagram

A post shared by Jürgen Norbert Klopp [FP] (@klopp0gram) on

 ‘افرادی که می گویند" من لازم نیست همه چیز را نشان دهم "... من با این جمله موافق نیستم. شما باید بارها و بارها این کار را انجام دهید. "

گواردیولا با ستایش کلوپ، طرف مقابلش اکنون در جستجوی شکار تعدادی از رکورد هایی است که قبلاً توسط سیتی با کسب 100 امتیاز خود دو سال پیش تعیین شده بود.

مربی سیتی افزود: "من او را تحسین می کنم، نحوه بازی تیم های او، این برای فوتبال سود است." مثبت است، سعی کنید به اهداف خود برسید. این نوع سرمربی خیلی کمک می کند. او می خواهد برنده شود، من می خواهم برنده شوم.

من می خواهم با همه مدیران رابطه خوبی داشته باشم. ما دوست نیستیم، که با هم نزدیک باشیم، اما شما باید مثال خوبی برای افرادی باشید که ما را تماشا می کنند. "

سیتی لروی سانه را که در حال پایان دادن به انتقال به بایرن مونیخ است که می تواند در نهایت به 55 میلیون میلیون پوند برسد، فصل را تمام می کند.

گواردیولا گفت: "ما سالها با هم به او سپاسگزاریم و تشکر می کنیم و بهترین‌ها را برای او در یک باشگاه خارق العاده آرزو می کنیم."

 ‘او می خواست که برود. او تصمیم گرفت تا حرکت کند. من او را دوست داشتم که در اینجا بماند، اما او معتقد بود که او (در جای دیگر) بهتر و شادتر است. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала