Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اینیستا: بارسا باید هویت خود را حفظ کند

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر آندرس اینیستا Russia World Cup Spain Training
آندرس اینیستا Russia World Cup Spain Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آندرس اینیستا کاپیتان سابق باشگاه بارسلونا، در مورد مشکلات بازیکنان با کادر فنی صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، روز گذشته رسانه‌های اسپانیایی از وجود اختلافات میان بازیکنان و کادرفنی بارسا خبر دادند و در ادامه از اخراج کیکه ستین سرمربی این تیم نیز سخن به میان آوردند.

Soccer Football - Spanish King's Cup Final - FC Barcelona v Sevilla - Wanda Metropolitano, Madrid, Spain - April 21, 2018 Barcelona's Andres Iniesta celebrates by lifting the trophy after the match as the King of Spain Felipe VI applauds - اسپوتنیک افغانستان
تمجید اینیستا از ستاره شیلیایی بارسا

آندرس اینیستا کاپیتان سابق بارسا، در این مورد با کویره دلو اسپورت صحبت کرد و مدعی شد که این تیم اگر بازی‌ها را ببرد و یا ببازد، اما هویت خود را نباید فراموش کند.

او گفت:" بارسلونا ممکن است مسابقات را ببازد، اما آن‌ها همیشه باید هویت خود را حفظ کنند. من فکر می کنم برای اینکه در فوتبال موفق شویم، در یک بازی تیمی، خیلی چیزها باید وجود داشته باشند".
او در ادامه افزود:" ما مربی تماشایی مانند پپ گواردیولا داشتیم و نسلی از بازیکنانی که همه با همان شیوه بازی رشد کرده بودند. پپ استعداد فوق العاده ای داشت. هر سناریو متفاوت است، اما آن‌چه یک تیم را برازنده می کند نحوه بازی و ایده‌های مربی آن‌ها است. حتی اگر گواردیولا در هند مربی‌گری می کرد، او با همان ایده فوتبالی که همیشه نشان داده بود، این کار را می کرد. بارسا نباید هویت خود( تیکی تاکا) را فراموش کند".

این در حالی‌ست که احتمال اخراج ستین هنوز وجود دارد و در صورتی‌که این مربی امشب به اتلتیکو مادرید ببازد، اخراج خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала