کشته شدن بیش از ۳۲ جنگجوی طالبان در جوزجان/ فرار طالبان پس از شکست با لباس زنانه  

© وزارت دفاع کشته شدن بیش از ۳۲ جنگجوی طالبان در جوزجان/ فرار طالبان پس از شکست با لباس زنانه  
کشته شدن بیش از ۳۲ جنگجوی طالبان در جوزجان/ فرار طالبان پس از شکست با لباس زنانه   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بیش از ۳۲ جنگجوی گروه طالبان در ولسوالی های خم آب و قرقین جوزجان زمانی کشته شدند که بالای پوسته های نیروهای افغانستان یورش برده بودند. 
جوزجان - اسپوتنیک افغانستان
کشته شدن شش عضو یک خانواده در انفجاری در جوزجان

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع ملی افغانستان امروز ١٠سرطان ١٣٩٩ نوشت: تروریستان طالبان شب گذشته در مربوطات قریه دینار ولسوالی قرقین و همچنان در بخش های ولسوالی خم آب ولایت جوزجان بالای پوسته های نیرو های ملی دفاعی و امنیتی یورش نمودند که یورش شان توسط نیروهای دفاعی و امنیتی پس زده شد
در ادامه خبرنامه این وزارت آمده است، که در نتیجه این درگیری ها، بیش ۳۲ تن از طالبان به شمول ۲ فرمانده شان به نام های قاری عثمان و قاری مجید کشته شدند، ۲۵ تن دیگر شان زخمی شدند؛ ۱ تن شان اسیر گردید، چندین تن دیگر شان با پوشیدن لباس های زنانه در بخش های از این ولسوالی های متواری شدند که نیروهای افغانستان در تعقیب شان هستند.
این وزارت همچنان افزوده است، که همچنان مقدار زیاد سلاح و مهمات دشمن تخریب گردید و یک بخش آن به دست نیروهای افغانستان افتاد.

یادآوری می کنیم، که ولایت جوزجان یکی از ولایت های ناامن افغانستان است، که در آن جنگجویان گروه تروریستی داعش و گروه تروریستی طالبان حضور گسترده دارند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала