ترامپ مرکل و ترزا می را تحقیر کرد

© REUTERS / Stephane De Sakutinترامپ مرکل و ترزا می را تحقیر کرد
ترامپ مرکل و ترزا می را تحقیر کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور ایالات متحده، در طی مکالمات تلفنی با همکاران خارجی، به خودش اجازه داده است آنها را توهین کند.

به گزارش اسپوتنیک، شبکه تلویزیونی CNN به نقل از منابعی خبر داده است که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مکالمات تلفنی توهین آمیزی با آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان و ترزا می، نخست وزیر انگلیس داشته است.

رئیس جمهور آمریکا به حدی در این گفت و گوی تلفنی لحنی تهاجمی علیه صدر اعظم آلمان داشته که مقامات برلین سعی در پنهان کردن محتوای این گفتگو داشتند.

او صدراعظم آلمان را نادان خوانده و او را به  قرار گرفتن تحت نفوذ روس‌ها متهم کرده است.

 در گزارش این شبکه خبری آمده است موضع ترامپ در مقابل ترزا می، نخست وزیر سابق انگلیس نیز تهاجمی و تحقیرآمیز بوده است. ترامپ با انتقاد از می به خاطر نادانی وی در مسٌله "بریکزیت" گفته بود او هنگام اخذ تصمیمات سیاسی در مسایل مربوط به ناتو و سیستم های مهاجرتی «احمق» است.

ترامپ از لحن ترزا می خوشش نمی آید - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ از لحن ترزا می خوشش نمی آید

در گزارش همچنین گفته می‌شود که رئیس جمهور آمریکا در گفتگو با مقامات مرد کشور‌های دیگر بسیار صمیمی و خوش مشرب است، اما در برابر زنان به شکل عجیبی رفتار‌های سادیستی از خود بروز می‌دهد. او بدترین و شرورانه‌ترین حملات را علیه رؤسای زن کشور‌های دیگر انجام می‌دهد.

علاوه بر رهبران آلمان و انگلیس ، رئیس جمهور فرانسه ، ، نخست وزیر کانادا و استرالیا نیز در معرض حملات تحقیر آمیز ترامپ قرار گرفتند.

با این حال، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه،  در مکالمات تلفنی، ترامپ را «در وضعیت ناخوشایندی» قرار داده‌اند.

 کارمندان کاخ سفید و سازمان اطلاعات آمریکا که نخواستند نامشان فاش شود گفتند که ترامپ «بطور سیستماتیک برای بحث پیرامون مسائل جدی آماده نبود و بسیار چتیات وهذیان می‌گفت». بنابراین کارمندان عالیرتبه آمریکا چنین رفتار‌های سادیسم گونه ترامپ را خطری برای امنیت ملی این کشور توصیف نمودند.

منابع خبری می‌گویند ترامپ در مقابل کسانی که به نظر او ضعیف هستند موضع سختگیرانه دارد و در مقابل کسانی که باید جدی باشد، ضعیف عمل می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала