Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: قهرمانی لالیگا به هفته آخر کشیده میشود

© REUTERS / Susana VeraТренер Зинедин Зидан во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Тренер Зинедин Зидан во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زیدان سرمربی رئال مادرید با وجود صدرنشینی تیم در رقابت های لالیگا، معقتد است تکلیف قهرمان این فصل لالیگا در هفته پایانی مشخص میشود.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته تیم فوتبال رئال مادرید با تک گل کاسمیرو اسپانیول را شکست داد و ضمن ادامه صدرنشینی اختلافش با بارسلونا را در صدر جدول به دو امتیاز افزایش داد.

تیم زیدان در فاصله شش هفته مانده به پایان رقابت ها باید رقابت ها حساس و هیجان انگیزش را بارسلونا را ادامه دهد تا بتواند دوباره به عنوان قهرمانی رقابت های لالیگا دست پیدا کند.

زیدان پس از پایان بازی گفت: با توجه به شرایط رقابت های لالیگا، من فکر میکنم قهرمان هفته آخر معلوم میشود و هنوز هیچ چیز مشخص نیست. درست است که اسپانیول تیم قعرنشین بود اما ما باید می‌جنگیدیم. همیشه باید جنگید. حریف بازی خوبی ارائه کرد اما ما برنده شدیم و همین موضوع اهمین دارد. اسپانیول در نیمه نخست به خوبی دفاع می‌کرد و ما در نیمه دوم از نظر فیزیکی تیم برتر بودیم.

زیزو درباره کریم بنزما که پاس تنها گل بازی را به کاسمیرو داد هم گفت: کارهایی که کریم انجام می‌دهد به هیچ عنوان مرا متعجب نمی‌کند. او بازیکنی است که موقعیت‌سازی و بازی را کنترل می‌کند. همه بخش از بازی‌هایش فوق‌العاده‌اند. کریم هر سال بهتر می‌شود چون به پیشرفتش اهمیت می‌دهد.

بازیکنانم بسیار خوشحال هستند چون پیروزی آسان نیست، باید به آنها تبریک گفت.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала