Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چرا نتیجه نمی‌گیریم؟ سوارز: از مربیان بپرسید!

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر سوارز بازیکن باشگاه بارسلونا
سوارز بازیکن باشگاه بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره اروگوئه‌ای بارسلونا پس از تساوی تیمش برابر سلتاویگو حرف‌های خود را بیان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا شب گذشتهبرابر سلتاویگو قرار گرفت و توانست با درخشش لوییس سوارز و ۲ گلی که این مهاجم اروگوئه ای به ثمر رساند 2 بار از حریف پیش بیفتد اما نتوانست از اندوخته‌هایش استفاده کند و در نهایت با یک امتیاز زمین مسابقه را ترک کرد.

لوئیز سوارز - اسپوتنیک افغانستان
سوارز: امیدوارم رئال در دیدارهای پیشرو امتیاز از دست دهد

سوراز اما پس از این دیدار نتوانست درماندگی و ناراحتی خود را از کسب این نتیجه اعلام کند. حالا رئال مادرید می‌تواند با برد در بازی امشب مقابل اسپانیول ۲ امتیاز اختلاف با بارسلونا ایجاد کند.

او در گفتگویی با خبرنگاران در این خصوص اظهار داشت:«چرا بارسلونا در بازی‌های خارج از خانه مشکل دارد؟ چنین چیزی را از من نباید بپرسید. این سوال را از مربی‌ها بپرسید. آن‌ها هستند این شرایط را تحلیل می‌کنند. حس من؟ حس من این است که  امتیازات مهمی را از دست داده‌ایم که در فصل‌های دیگر از دست نداده بودیم.»

مهاجم آبی‌اناری‌ها که تا اینجای فصل توانسته 13 گل برای این تیم به ثمر برساند در ادامه افزود:«هم‌اکنون احساس ما منفی است زیرا 2 امتیاز مهم را از دست دادیم. باید تمام بازی‌هایمان را برنده شویم و امیدوار باشیم تا رئال مادرید امتیاز از دست دهد. احساس درماندگی می‌کنیم.»

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала