Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شفیلد 1 آرسنال 2؛ آرسنال جدال بحران زده‌ها را برد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر آرسنال
آرسنال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در بازی از جام حذفی انگستان دو تیم آرسنال و شفیلد یونایتد برابر هم قرار گرفتند که در نهایت شاگردان آرتتا به دور بعد رفتند.

به گزارش اسپوتنیک، در بازی از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلستان دو تیم فوتبال آرسنال و شفیلدیونایتد در ورزشگاه "براما لین" با هم وارد مستطیل سبز شدند که این بازی در آخرین دقیقه با حساب 2-1 به سود آرسنال به پایان رسید تا شاگردان میکل آرتتا به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی راه پیدا کنند.

در این دیدر نیکولاس په په در دقیقه 25 بازی از روی نقطه پنالتی توپچی‌ها را پیش انداخت و نتیجه تا پایان نیمه اول 1-0 دنبال شد.

در نیمه دوم تیم میزبان کار را بیشتر تهاجمی دنبال کرد و بارها خطر ساز شد تا جایی‌که دو گل این تیم به دلیل آفساید پذیرفته نشد. سرانجام و در دقیقه 87 بازی مک‌گُلدریگ روی اشتباه مرگبار مدافعین آرسنال دروازه‌ مارتینز را باز کرد تا امیدهای آرسنال برای رفتن به دور بعد از دست برود.

بازی که می‌رفت به وقت‌های اضافه کشیده شود اما سبایوس تازه وارد در دقیقه 91 توپی از نیکولاس په‌په دریافت کرد و از زاویه بسته گل‌زنی کرد تا حساب کار 2-1 شود و صعود توپچی‌ها مسجل شود.

این در حالیست که امشب دو بازی دیگر هم از این رقابت‌ها برگزار می‌شود که لسترسیتی میزبان چلسی خواهد بود و منچسترسیتی در زمین نیوکاسل بازی خواهد کرد تا دو تیم دیگر مرحله نیمه نهایی مشخص شود.

پیش از این منچستریونایتد به این دور صعود کرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала