Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دومین خروجی بارسا مشخص شد + عکس

© REUTERS / Albert GeaИгрок "Барселоны" Лионель Месси празднует третий забитый гол в матче с "Леганесом"
Игрок Барселоны Лионель Месси празднует третий забитый гол в матче с Леганесом - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به نظر می‌رسد که پس از جدایی آرتور ملو، ژان کلر تودیبو مدافع جوان و فرانسوی بارسلونا نیز از این باشگاه جدا خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، اخیرا رسانه‌های ایتالیایی و اسپانیایی از توافق یوونتوس و بارسلونا برای معاوضه آرتورملو و میرالم پیانیچ خبر دادند و مدعی شدند که این انتقال در چند روز آینده نهایی خواهد شد.

با این حال آرتور نخستین خروجی بارسا در تابستان خواهد بود و حالا موندو دیپورتیوو از دومین خروجی این تیم نام می‌برد و مدعی است که تودیبو دیگر بازیکن این تیم نیز در آستانه توافق با یوونتوس قرار دارد.

این بازیکن که در آغاز فصل به صورت قرضی راهی شالکه شد و قرار بود قراردادش دایمی گردد، به دلیل بحران ویروس کرونا دو باره طی دو روز آینده به تیم سابق‌اش برخواهد گشت و خبری از دایمی شدن قراردادش نیست.

تودیبو که امیدی برای ماندن در بارسا ندارد، احتمالا از این تیم جدا خواهد شد و به نظر می‌رسد که مدیر برنامه‌های او در حال مذاکره با یوونتوس قرار دارد و بزودی به توافق خواهند رسید.

View this post on Instagram

#Revierderby finally 🔵⚪ @S04 #WirLeBenDich

A post shared by Jean-Clair Todibo (@jctodibo) on

این بازیکن در صورتی که با یوونتوس به توافق برسد، دومین خروجی بارسا در تابستان خواهد بود و بارسا دیگر بازیکن جوانش را از دست خواهد داد.

قبل از این تیم‌هایی چون واتفورد، ساوتهمپتون، لستر، اورتون، ناپولی، میلان، سویا و کلن نیز خواهان این بازیکن بودند اما توان پرداخت 25 میلیون را هیچ یک از این باشگاه‌ها ندارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала