Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

والنسیا در آستانه قرارداد با کپا

© AP PhotoChelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga screams at the bench after refusing to be substituted at Wembley on 24 February 2019
Chelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga screams at the bench after refusing to be substituted at Wembley on 24 February 2019 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه والنسیا می‌خواهد کپا دروازه‌بان چلسی را طی قرارداد دوساله در خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، والنسیا در نظر دارد دروازه‌بان شماره یک چلسی "کپا آریزابالاگا"

را با قرارداد قرضی دو ساله جذب نماید.

باشگاه لالیگایی می‌خواهد دروازه‌بان اسپانیایی را به عنوان جایگزینی برای جاسپر سیلسن دروازه‌بان فعلی این تیم که با خروج تابستانی در ارتباط است، امضا کند.

مارکا گزارش کرده که اگر والنسیا بتواند با تیم لیگ برتری قرارداد ببندد احتمالاً بعد از قرارداد قرضی دو ساله گزینه خرید را هم در قرارداد او ثبت نماید.

رویکرد والنسیا می‌تواند بخشی از یک قرارداد مبادله‌ای بزرگتر باشد که باعث می‌شود آندره اونانا دروازه بان آژاکس به چلسی بپیوندد و سیلسن جایگزین اونانا در آژاکس شود.

اونانا از طرفی تحت تأثیر قرار گرفته زیرا پاری‌سن‌ژرمن نیز علاقه مند به جذب او است.

کپا در حالی که به عضویت اتلتیک بیلبائو درآمد به رکورد جهانی با 72 میلیون پوند برای یک دروازه‌بان پیوست. او پس از تعویض تیبو کورتوا که به رئال مادرید رفت به سرعت خود را به عنوان انتخاب شماره یک در استمفورد بریج بدل نمود.

آینده این دروازه‌بان اسپانیایی در این باشگاه از آغاز سال زیر شک و تردید بوده زیرا وی برای "ویلی کابایرو" دروازه‌بان 38 ساله کنار گذاشته شد.

این بازیکن آرجانتینی برای بازی‌های مهم مقابل منچستر یونایتد، تاتنهام و بایرن مونیخ درون دروازه ایستاد..

در حالی که کپا جای خود را به دست فرانک لمپارد بازگرداند هنوز هم درباره آینده‌اش در این باشگاه شک دارد.

گزارش شده که این دروازه‌بان حالا می‌خواهد در جستجوی دقایقی بیشتر لندن را ترک کند زیرا او برای جایگاه خود در تیم ملی اسپانیا پیش از یورو در تابستان آینده می‌جنگد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала