Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستین: بارسلونا به من نگفته که آرتور در حال جدایی است

© AFP 2023 / Damien Meyerکیکه ستین سرمربی بارسا
کیکه ستین سرمربی بارسا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیکه ستین در کنفرانس مطبوعاتی خود امروز از جدایی آرتور ملو ستاره برزیلی تیمش اظهار بی اطلاعی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا شنبه شب با سلتا ویگو در بالایدوس روبرو می‌شود اما کیکه ستین پیش از این دیدار در کنفرانس مطبوعاتی خود مجبور شد با یکسری سوالات در مورد آرتور ملو روبرو شود.

به نظر می‌رسد این بازیکن برزیلی خیلی به یوونتوس نزدیک است با این حال سرمربی بارسلونا هنوز بازیکن 23 ساله را در برنامه‌های خود دارد.

ستین از آرتور گفت: "در اصل من روی او حساب می‌کنم. او قصد دارد به سفر [ویگو] بپردازد و فردا فرصتی برای بازی دارد."

ستین اضافه کرد: "نکته مهم این است که این مسئله او را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد و این که اگر بازی کند در بهترین حالت خود قرار دارد."

علی رغم گزارش‌های شایع در مورد عزیمت آرتور، مربی هیچ خبری از سران باشگاه دریافت نکرده است.

ستین اظهار داشت: "من این کار را به طور اعمالی انجام نمی‌دهم. باشگاه به من اطلاع نداده است که او در حال جدایی است و حتی اگر قبلاً اتفاق افتاده باشد او قصد دارد تا جلسه تمرینی نهایی [فصل] با ما بماند. اگر این اتفاق بیفتد من سعی خواهم کرد که او را متقاعد کنم باید با خاطره خوبی جدا شود."

سرمربی کاتالان‌ها در ادامه اضافه کرد: "مهمترین چیز این است که تا روز آخر صداقت داشته باشید و من اطمینان دارم که او چنین است."

با توجه به چگونگی تأثیر مثبت آنسو فاتی و ریکی پویگ بر پیروزی 1-0 بارسلونا در بازی روز سه شنبه بارسلونا، بارها و بارها تماس هواداران برای دو محصول لاماسیا برای بازی بیشتر وجود دارد.

ستین گفت: "من به همه آنچه گفته می‌شود و صحبت می‌شود توجه زیادی نمی‌کنم زیرا نظرات بسیاری وجود دارد و آنقدر متفاوت است که تعداد کمی از افراد با آن موافق هستند. من معمولاً گوش می‌کنم اما موارد دیگری نیز وجود دارد که هنگام تصمیم گیری روی من تأثیر می‌گذارد."

رئال مادرید در لالیگا به شدت به سمت قهرمانی در حرکت است و با وجود تساوی در امتیاز با بارسلونا اما آنها یک سر و گردن برتری دارند.

ستین اظهار داشت: "من هنوز هم معتقدم این امکان پذیر است. پیروزی در همه چیز برای هر دوی ما دشوار است. آنها در بسیاری از موارد در مکان خوبی هستند ما هم همینطور هستیم. امیدوارم آنها اشتباه کنند و ما آنها را گرفتار کردیم."

بارسلونا روز شنبه مقابل رافینا آلکانتارا به میدان می‌رود که تا پایان این فصل در سلتا به صورت قرضی بازی دارد و ستین هوادار او است.

وی گفت: "او دقیقاً مثل تیمش بسیار خوب در سطح عالی بازی می‌کند. به محض اینكه تیم روح خود را بالا برد هر بازیکن شروع به نشان دادن توانایی‌اش كرد."

در ادامه ستین تصریح نمود: "در سلتا بازیکنانی وجود دارند که من آنها را خیلی دوست دارم. وقتی آنها ارتباط برقرار می‌کنند این بلافاصله بر عملکرد تیم تأثیر می‌گذارد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала