Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حکیمی در آستانه امضاء قرارداد 5 ساله با اینتر

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر اشرف حکیمی مدافع مراکشی رئال مادرید Футбол. ЧМ-2018. Матч Испания - Марокко
اشرف حکیمی مدافع مراکشی رئال مادرید Футбол. ЧМ-2018. Матч Испания - Марокко - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اینترمیلان به خرید اشرف حکیمی مدافع رئال مادرید با قرارداد 5 ساله نزدیک شده است.

به گزارش اسپوتنیک، براساس گزارش‌های رسیده اینتر میلان نزدیک به تکمیل قرارداد اشرف حکیمی مدافع رئال مادرید به ارزش 36.6 میلیون پوند برای 5 سال است.

مدافع مراکشی در دو فصل گذشته در دورتموند به صورت قرضی بازی کرد و در پارک سیگنال ایدونا بسیار مهم بود.

اما "گاردین" گزارش داد که این بازیکن 21 ساله پس از اطلاع از مادرید مبنی بر اینکه در فصل آینده دنی کارواخال راست مدافع راست بازی می‌کند برای قرارداد 5 ساله با تیم آنتونیو کونته به توافق رسیده است.

گفته می‌شود که کونته یکی از علاقمندان بزرگ حکیمی است کسی که می‌تواند در سمت راست و چپ و همچنین در هر پهلو به عنوان یک وینگر بازی کند حالا به نظر می‌رسد در آستانه انتقال به ایتالیا برای جستجوی تیم اول معمولی است.

حکیمی متولد مادرید در سال 2006 به رئال پیوست و پیش از اولین حضور در لالیگا در اکتبر 2017 مقابل اسپانیول در رده‌های جوانان پیشرفت کرد.

حکیمی در آن فصل فقط 17 بار برای مادرید بازی کرد و دو بار از جمله یکی در دسامبر 2017 مقابل سویا که اولین گل خود را به ثمر رساند.

یک دوره دو ساله به صورت قرضی در دورتموند در جولای سال 2018 به پایان رسید که در آن 53 بازی لیگ برای تیم بوندس لیگایی انجام داد.

گزارش‌ها هفته گذشته حاکی از آن بود که منچسترسیتی آماده است تا پول ستاره مراکشی را به جیب بزند در حالی‌که چلسی و آرسنال نیز علاقه مند بودند.

دورتموند پس از اینکه اشرف به عنوان یکی از عناصر اصلی بازی هجومی آنها قرار گرفت، تمایل داشت حداقل برای یک فصل دیگر اقامتش در بوندس لیگا را تمدید کند اما اکنون به نظر می‌رسد که اینتر در سری آ در آستانه قرارداد با او است.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала